درخشش هنرمند چهارمحال و بختیاری در کشور

هنرمند چهارمحال و بختیاری با راه‌یابی به هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران توانست در همراهی با دیگر اعضای گروه هنری، نشان طلای این المپیاد را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران ۲۸ دی تا ۲ بهمن با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان برگزار شد که در پایان آن، نرگس حیدری سورشجانی هنرمند نوجوان استان با قرار گرفتن در گروه شماره «دو» این المپیاد و با مربی‌گری نادره ترکمانی، نشان طلای این المپیاد را به دست آورد.

حیدری سورشجانی که با ایده «مَه و مِه» به المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران راه یافته بود با قرار گرفتن در گروه هنری شماره «دو»، اثری با نام «مامان نیست» را ارائه کرد که هیات داوران المپیاد، این اثر را به خاطر کارگردانی حرفه‌ای و توجه به یک نیاز اساسی کودکان شایسته نشان طلا دانست.

هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با محوریت محرومیت‌زدایی فرهنگی، تربیت نسل فیلم‌ساز آگاه، تربیت نسل فیلم‌ساز پیش‌رو و شناسایی و توانمندسازی نوجوانان مستعد ۱۲ تا ۱۷ ساله در بخش‌های طراحی داستان و فیلم‌سازی شکل گرفته است.

این المپیاد با شعار «بچه‌ها به سمت قُله» در ۲ بخش «فیلم» و «ایده» برگزار شد که در مرحله نخست یک هزار و ۵۹ نوجوان از ۲۸ استان در این رویداد شرکت کردند و حیدری به همراه ۳۰ هنرمند دیگر در مرحله پایانی این المپیاد پذیرفته شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =