انتصاب معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

با صدور حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد "معاون درمان دانشگاه " منصوب شد.

دکتر محمدحسین اعرابی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد در حکمی دکتر علی مختاری عضو محترم هیأت علمی دانشگاه را بعنوان "معاون درمان دانشگاه" منصوب کرد.

در این حکم خطاب به دکتر مختاری آمده: امید است با یاری خداوند متعال با رعایت جوانب شرعی و قانونی و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و شعار دولت مردمی ایران قوی و بهره گیری از توان علمی و تجارب ارزشمند خویش برنامه ریزی مناسب استفاده از نظرات صاحب نظران و هماهنگی در راستای اجرای سیاستها و اهداف عالیه دانشگاه اقدام نمائید.

در این حکم اضافه شده: مسؤولیت تشخیص، تعهد و تسجیل مندرج در مواد ۳۰ ۳۸، ۴۴ و بند "ب" ماده ۶۲ آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاههای علوم پزشکی در حد اعتبارات ابلاغی به آن معاونت به شما تفویض میگردد تا با در نظر گرفتن مسئولیتهای ناشی از تفویض اختیار فوق و رعایت کامل مقررات و آئین نامه مذکور در این مورد اقدام فرمائید.

در پایان آمده: امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور با استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

همچنین دکتر اعرابی از زحمات دکتر رسول رحیمی درمدت تصدی مسئولیت سرپرست معاونت درمان دانشگاه تقدیر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =