پذیرش بیمار از آخر هفته جاری در بیمارستان اکباتان همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از پنجشنبه این هفته انتقال بخش‌ها و پذیرش بیمار در بیمارستان اکباتان همدان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همایش نقش سلامت باروری در جوانی جمعیت با محوریت اخلاق حرفه‌ای و کرامت مادری در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم گفت: توجه به جایگاه مادر و پدر و سبک زندگی خانواده، مهمترین رویکرد یک زندگی موفق است.

وی با اشاره به اینکه اگر مادران به خوبی تکریم شوند، محصول زندگی مادرمحور، فرزندان ارزشی، دانشمندان و محققان بزرگ خواهد بود افزود: طی چند دهه پیش، جریان بزرگی از غرب شکل گرفته تا ارزش‌ها را بی‌ارزش و بی‌ارزشی را ارزش جلوه دهد که در این سمینارها تلاش می‌شود این مسائل به تبیین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه باید برای حفظ و ارتقای جایگاه معنوی مادر تلاش کنیم اضافه کرد: این مهم در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها جایگاه خود را دارد اما باید بیشتر مورد توجه باشد.

مجذوبی خاطرنشان کرد: هنجارهای فرهنگی و اعتقادی ما را موظف می‌کند که اتاق معاینه، اتاق عمل و فضای اتاق لیبر را برای مادر فضایی امن و آرام قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه گاهی پاسخ سربالا دادن به بیمار یا همراهان، تمام خدمات حوزه بهداشت و درمان را زیر سوال می‌برد و باید این موضوع مدنظر قرار گیرد افزود: البته فشار بالای کار و خستگی پرسنل باعث بروز این مشکلات می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =