رئیس ستاد کل نیرو های مسلح ارتباط انفجار اخیر در زاغه مهمات یک پادگان نظامی به رژیم صهیونیستی و آمریکا را رد کرد.

 به گزارش خبرآنلاین، بعد از انفجار زاغه مهمات یک پادگان نظامی خیلی زود گمانه های مختلفی درباره دلیل این انفجار به وجود آمد. حمله نظامی، خرابکاری  عمده گمانه های بود که خیلی زود همه انها رد شد. آن گونه که اسماعیل کوثری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین« خرابکاری» در این حادثه را منتفی دانست و همه اخبار در این زمینه را تکذیب کرد.

  در جدید ترین اظهار نظر نیز سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیرو های مسلح  در حاشیه‌ مراسم سومین روز درگذشت شهدای غدیر در جمع خبرنگاران با رد ارتباط این انفجار با  آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت:« این حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسراییل و آمریکا ندارد، جز این‌که محصول تحقیقاتی که در پی آن‌ها این حادثه رخ داده می‌توانست مشت محکمی بر دهان اسراییل و رژیم غاصب آن باشد که مدتی کوتاه برای چند روزی به تاخیر افتاد ولی قطعا نیروها و همسنگران شهید حسن تهرانی‌مقدم این راه را ادامه خواهند داد و ثمره‌ تلاش‌های او مشتی بر دهان اسراییل خواهد بود.«

در انفجار در پادگان نظامی ملارد در اطراف تهران علاوه بر حدود 17 نفر از اعضای سپاه پاسداران،به شهادت رسید که سردار  حسن تهرانی مقدم یکی از آنان بود.

سردار سرلشکر  حسن تهرانی مقدم، از فرماندهان عالیرتبه سپاه پاسداران بود که در جریان انفجار مسئولیت  ریاست سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران را بر عهده  داشت. به گفته همرزمانش  وی نقش تاثیر گذاری در خود کفایی سپاه در  زمینه موشکی داشت.

آن گونه که رییس ستاد کل نیروهای مسلح  هم در این مراسم گفت: برای تنفیذ اختیار و اعطای پست به شهید تهرانی‌مقدم هیچ‌کس فکر نمی‌کرد؛ چراکه ایشان همه‌ مسوولیت‌ها را با شایستگی و توانایی می‌پذیرفت و به عنوان یک بسیجی واقعی به بهترین نحو آن‌ها را انجام می‌داد.

 سرلشکر حسن فیروزآبادی  تصریح کرد: شهید تهرانی‌مقدم یک الگوی اخلاق تمام‌عیار و به عنوان یک بسیجی واقعی، سرباز انقلاب و رهبری بود.

فیروز آبادی همچنین درباره  تهدیدات رژیم صهیونیتی با بیان اینکه اسراییل در شرایط بسیار سخت و حساسی قرار دارد، افزود: بیداری و اقتدار نظام اسلامی، فریاد ناتوانی اسراییل را بلند کرده است و آمریکا نیز گرفتار جنبش ضدسرمایه‌داری وال استریت است؛ بنابراین همه این تهدیدات و صحبت‌ها جیغ و فریاد ناتوانی آنان است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این جیغ‌ها و فریادها هیچ خللی در توان و قدرت انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند و هیچ‌گاه نباید فریب آن را خورد. این جیغ‌ها و تهدیدها 30 سال است که هر روز از سر عجز و ناتوانی بلندتر سر داده شده و مردم ایران نیز بی‌پایه و اساس بودن آن را به خوبی درک کرده‌اند. با نابودی جبهه ابرسرمایه‌داری و رژیم صهیونیستی این جیغ‌ها نیز ساکت خواهد شد.

/212 212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =