تشییع شهدا نمایش قدرت جمهوری اسلامی/پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است

نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تشییع شهدا نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران و پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه آیت الله حبیب الله غفوری ظهر امروز (۱۷ آذرماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: تبعیت از سنت انبیا و اولیای الهی به‌ویژه سیره حضرت‌ زهرا (س) بر همه ما واجب است.

وی افزود: یکی از سوره‌های مهم درباره حضرت زهرا(س) سوره کوثر است، کوثر به معنای خیر زیاد است و مفسران زیادی به سراغ مصادیق این کلمه رفته‌اند، علامه طباطبایی در کتاب المیزان ۲۶ قول برای معنای «الکوثر» ذکر کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: آیه آخر سوره کوثر تکمیل‌کننده آیه نخست آن است، به این معنا که اگر کسی پیامبر را برای نداشتن پسر ابتر می‌داند او خودش ابتر است.

وی بیان کرد: مقصود خداوند متعال در این آیه فراگیری نسل پیامبر اکرم (ص) از طریق حضرت زهرا در این عالم است، سادات همه از این نسل هستند و حضرت ولی عصر (عج) نیز از این نسل است.

غفوری در خصوص «شهید محمد علی عطایی شورچه» گفت: شهید شورچه در مقابل جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و پیکر آن شهید روز چهارشنبه در شهرستان کنگاور تشییع شد.

وی ادامه داد: این تشییع رزمایش قدرتی از مردم شهید پرور استان به‌ویژه شهرستان کنگاور بود که بنده به شخصه از این مردم غیور تشکر بسیار می‌کنم، این شهید از دیاری بود که تا به‌حال ۴۲۴ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: این ایام، همچنین ایام سالروز شهادت «شهید عبدالحسین دستغیب» است؛ طبق فرمایش امام خمینی (ره) ایشان معلم اخلاق بودند و به دلیل تولد ایشان در روز عاشورا، نام او را «عبدالحسین» نهادند.

وی افزود: شهید دستغیب به انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک حرکت معنوی نگاه می‌کرد و آن‌را میراث انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ می‌دانست، مردم شهید پرور ما توانستند این میراث گرانبها را به دست بیاورند.

غفوری بیان کرد: همچنین ایام مصادف با روز جهانی حقوق بشر است، آبرویی برای استکبار جهانی که مدعیان دروغین حقوق بشر هستند باقی نمانده، جنایات استکبار موجب شهادت ۲۷ هزار انسان بی‌گناه شد و باز هم دست بر نمی‌دارند، این چه حقوق بشری است؟

وی ادامه داد: به یاری خدا و با شکل گیری عملیات طوفان‌الاقصی که حادثه‌ای تاریخ‌ساز بود و سیاست‌های استکبار را به هم ریخت پیروزی اسلام نزدیک است و جدول سیاست آمریکا محو می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حداقل در ۶۰ کشور تظاهرات گسترده علیه لیبرالیسم غربی اتفاق افتاد، طرح‌های خاورمیانه جدید و مرزهای کشور که حالا در لبنان و سوریه شکل گرفته صحیح شده و تلاش‌های آمریکا برای نابودی اسلام به شکست مبدل شده است.

غفوری در پایان بیان کرد: به فضل خدا و به برکت این مظلومیت، استقامت و شجاعت شاهد شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =