۱۲ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  چهارمحال و بختیاری تا پایان فصل جاری افتتاح می شود

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۲۳ پروژه عمرانی در استان فعال است که ۱۲ پروژه از این تعداد تا پایان فصل جاری به مرحله افتتاح می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،مرتضی طهماسبی گفت: ۳ راهدارخانه مرکزی با زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع، ۳ هزار مترمربع ساختمان اداری در شهرستان‌ها، یک پایانه بار، یک قرارگاه پلیس‌راه، ۵ پاسگاه پلیس راه و ۳۰ راهدارخانه بین‌راهی در سطح استان فعال و مشغول خدمت رسانی هستند.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر ۱۸ پروژه عمرانی در استان فعال است که ۴ پروژه احداث اتاقک نگهبانی و دیوار محوطه راهدارخانه کارون ۴، احداث نمازخانه بین راهی گوشنگلی واقع در محور بروجن- لردگان، احداث اتاقک نگهبانی و دیوار محوطه میانکوه و تعمیرات دیوار محوطه دزک ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به تازگی تحویل و افتتاح شده‌اند.

۷ پروژه در مرحله انعقاد قرارداد

وی ادامه داد: همچنین ۷ پروژه احداث سوله ماشین‌آلالت راهدارخانه کارون۴، احداث سوله راهدارخانه فارسان و شلمزار، احداث نمازخانه بین‌راهی فرخ‌شهر، احداث ساختمان نگهبان و دیوار محوطه شلمزار و تعمیرات اداره راهداری اداره مالخلیفه احداث ساختمان اداری اداره‌کل، مهمان‌سرای گوشنگلی و احداث برج‌های نوری در راهدارخانه‌ها نیز در مرحله انعقاد قرارداد هستند.

طهماسبی بیان کرد: پروژه ساخت اغذیه‌سرای پایانه بار ۲۶ آذر شهرستان شهرکرد از پنجم فروردین سال جاری آغاز شد.

وی ادامه داد: این تغذیه‌سرا ساختمانی به مساحت ۲۰۰ مترمربع در محوطه ۵۰۰ مترمربع است که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و زمان اتمام پروژه نیز تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: پروژه‌های تعمیرات راهداری ناغان، تعمیرات انبار فرخ‌شهر، تعمیرات دیوار محوطه و اتاقک نگهبانی اداره شهرستان کوهرنگ نیز تا پایان فصل جاری تمام و به بهره‌برداری می‌رسند و احداث ساختمان اداری شهرستان لردگان نیز به تازگی شروع به کار کرده‌اند که تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا آخر سال آینده به پایان می‌رسند.

طهماسبی گفت: پروژه‌های عملیات تکمیلی ساختمان اصلی و محوطه سازی پاسگاه پلیس‌راه بروجن- لردگان، احداث سوله اداری راهدارخانه مرکزی شهرستان شهرکرد، احداث سوله راهدارخانه شاه‌منصوری با ورق خودنگهدار و احداث سوله شن و نمک شهرستان اردل به ترتیب ازسال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ آغاز به کار کردند که در حال حاضر ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا آخر فصل جاری به پایان می‌رسند.

وی ادامه داد: پروژه‌های احداث ساختمان‌های اداری شهرستان سامان و شهرستان بن نیز در مرحله مناقصه قراردارند که پس از تحویل زمین جدید توسط اداره‌کل راه و شهرسازی آماده عقد قرارداد و کلنگ‌زنی می‌شوند.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان با بیان اینکه کل پروژه‌های در دست اقدام حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارند، گفت: بهسازی وتکمیل ساختمان اداری جدید اداره‌کل نیز در دستور کار است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1833964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =