نیازسنجی آسفالت  درشهرکرد برای سال آتی انجام شود

شهردار شهرکرد گفت: شیوه نامه حفاری‌ها و آسفالت تهیه و تدوین و چارچوب مشخصی برای آن‌ها تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،محمدحسین واحدیان در جلسه عمرانی با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت اکیپ آسفالت اظهارداشت: لکه گیری آسفالت و تجهیزات مربوط به آن به مناطق واگذار و عملکرد مناطق مشخص و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی با اشاره به نحوه حفاری‌ها در سطح شهر افزود: شیوه نامه حفاری‌ها و آسفالت تهیه و تدوین و چارچوب مشخصی برای آن‌ها تعیین شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: با توجه به درخواست و مطالبات مردم برای آسفالت می‌طلبد نیازسنجی انجام و لیست معابر اصلی و فرعی که نیاز به آسفالت و یا تراش آسفالت دارند مشخص و برای سال آینده برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

واحدیان ادامه داد: همچنین پروژه‌های عمرانی سازمان‌ها براساس اولویت پیش‌بینی و در بودجه سال آینده اعتبار برای آن‌ها تخصیص یابد اما باید توزیع عادلانه و در نواحی ۴ گانه پروژه تعریف شود.

وی گفت: در مناطق و محلاتی که نیاز به فضای سبز و پارک دارند پیش‌ طرح آماده و رایزنی با راه و شهرسازی جهت احداث فضای سبز و پارک دیده شود.

شهردار شهرکرد بر تکمیل ورودی شرقی تاکید و تصریح کرد: این ورودی برای عید نوروز باید تکمیل و در حوزه فضای سبز، المان، نورپردازی، گل کاری و... اقدامات لازم انجام و همه سازمان‌ها در تکمیل این پروژه همکاری داشته باشند.

واحدیان خاطرنشان کرد: همچنین میدان حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و میدان معلم نیز باید شکل و چهره متفاوتی برای نوروز ۱۴۰۳ داشته باشند.

وی با بیان اینکه ماشین آلات شهرداری در حال حاضر در پروژه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، افزود: می‌طلبد از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای ادامه پروژه‌هایی ازجمله ادامه مسیل بلوار فرهنگ، کمربندی ۱۵ خرداد و جاده نمایشگاه استفاده شود.

واحدیان با اشاره به ضرورت اقدامات عمرانی در ناحیه غرب گفت: پیاده روسازی و یا اصلاح پیاده‌رو در ناحیه غرب مورد توجه قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1833192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =