اولویت های سرمایه گذاری در چهارمحال وبختیاری باید منجر به تکمیل زنجیره تولید شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت : اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان به‌ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باید به‌نحوی سامان‌ یابند که به تکمیلِ زنجیره‌های تولید در همه‌ی بخش‌های صنایع منجر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،فضل‌الله رحمتی مدیر کل صنعت ، معدن وتجارت استان در نشست با مدیران و کارشناسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و هم‌چنین شرکت شهرک‌های صنعتی افزود: فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری باید مُقوّمِ توسعه‌ی پایدار در سطح ملّی باشند.

به گفته وی :اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان به‌ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باید به‌نحوی سامان‌ یابند که به تکمیلِ زنجیره‌های تولید در همه‌ی بخش‌های صنایع منجر شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ، برنامه‌ریزی جهت استقرار صنایع، بر مبنای پتانسیل موجود در جغرافیای مناطق مختلف استان است.

حمید غفاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، برای جذب سرمایه‌گذاران با سلایق متنوّع ، آمادگی دارد و راهبرد نخستِ دستگاه‌های هم‌خانواده نیز بر مبنای هم‌افزایی طراحی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1833151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =