استقبال چشمگیر از فیلم کودک و نوجوان «آلفا و ربات نابودگر» در شهر اصفهان

«آلفا و ربات نابودگر» به کارگردانی شهرام قدیری و تهیه کنندگی بهروز نشان، توانست با حضور 19 هزار مخاطب، اکران موفقی داشته باشد و اصفهانی‌ها را به دنیای جذاب و خلاقانه‌ای ببرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تازه‌ترین اثر شهرام قدیری به عنوان یک ماجراجویی کودکانه و علمی-تخیلی، با یک داستان جذاب و شخصیت‌هایی فرهنگی و مهارت‌های فنی فراوان، در اصفهان جلب توجه کرده است. از لحظه ورود به سالن تا پایان فیلم، تماشاگران در معرض شگفتی‌ها و هیجان‌های بی‌پایانی قرار گرفتند.

«آلفا و ربات نابودگر» به تماشاگران اصفهانی فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی با عالم جدیدی از تکنولوژی و علم ارائه داد.

داستان در یک دنیای پر از ربات‌ها و تکنولوژی پیشرفته اتفاق می‌افتد و شاهد ماجراجویی‌های جسورانه یک گروه از کودکان و نوجوانان در مقابل ربات‌های نابودگر هوش مصنوعی هستیم.

نمایش این فیلم در سینماهای اصفهان با مخاطب 19 هزار نفری و استقبالی بی‌نظیر همراه بود و تماشاگران از ترکیب عناصری همچون اکشن، ماجراجویی، دوستی، و پیام‌های تربیتی لذت می برند.

پرداخت به انقلابهای تکنولوژیک گرفته تا مناظر خیره‌کننده و شخصیت‌های جذاب، تجربه‌ای تفریحی و آموزشی را برای تماشاگران رقم زد و این استقبال می تواند «آلفا و ربات نابودگر» را به عنوان یکی از مهمترین آثار سینمای کودکان و نوجوانان این سال برای اکران در کشور مطرح کند.

امیر حسین صدیق، آشا محرابی، میرطاهر مظلومی، سپیده خداوردی، کوروش معصومی، زنده یاد آرش میر احمدی، سیاوش قاسمی، سید رضا حسینی، هادی شکوری، صادق حسنی بازیگران این فیلم هستند و بازیگران خردسالی چون یاسین اسدی، آرش دهقان، بنیامین و مانی طاهر، مهدیار راستین فر و... نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1823605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =