۰ نفر
۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹

هالی هانتر در سریال جنایی معمایی جدید جین کمپیون به نام «بالای دریاچه» بازی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، «بالای دریاچه» اولین همکاری هالی هانتر و جین کمپیون از سال 1993 و ساخته شدن فیلم سینمایی «پیانو» است که هانتر برای آن جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به خانه برد.
 
داستان این سریال درمورد کارآگاهی با بازی الیزابت ماس (بازیگر سریال «مردان خشن») است که در جستجوی دختری 12 ساله است. او در مسیر تحقیقات خود با حقایق تلخ و ترسناک روبرو می‌شود.
 
هانتر قرار است در «بالای دریاچه» نقش رهبر یک فرقه مذهبی را بازی کند، این سریال کوتاه در شش قسمت تولید می‌شود و اوایل سال 2013 از شبکه بی‌بی‌سی2 پخش می‌شود.
 
فیلمبرداری فوریه 2012 در کوئینزتاون، نیوزیلند شروع می‌شود و اولین سریالی است که کمپیون در زادگاهش تولید می‌کند.
 
کمپیون به همراه گرث دیویس «بالای دریاچه» را کارگردانی می‌کند، این کارگردان درمورد سریال گفت: «شیفته زیبایی جنوبی‌ترین مناطق نیوزیلند هستم و خیلی خوشحالم این سریال را در دورترین نقطه بهشت روی زمین فیلمبرداری می‌کنیم.»
 
کارگردان فیلم «دود مقدس» با بازی کیت وینسلت افزود: «فرصت روایت داستانی در شش ساعت به من و گروه خلاقم این امکان را می‌دهد تا داستانی واقعا جذاب و به یادماندنی را تعریف کنیم.»
 
پیتر مولان بازیگر فیلم «قطاربازی» ساخته دنی بویل و کارگردان «خواهران مجدلیه» دیگر بازیگر این سریال است. دیوید ونهم نیز که در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» ساخته پیتر جکسن که آن هم در نیوزیلند فیلمبرداری شده بودند، حضور داشت در این سریال ایفای نقش می‌کند.
 
امیل شرمن و لیان کنینگ، تهیه‌کنندگان فیلم اسکاربرده «گفتار پادشاه» تهیه‌کنندگان این سریال هستند. فیلمنامه را کمپیون به همراه جرارد لی نوشته است.
 
«9 زندگی»، صداپیشگی در «شگفت‌انگیزها»، «ای برادر، کجای؟»، «تایم کد»، «تصادف» و «مقلد» از دیگر فیلم‌های هانتر 53 ساله هستند. هانتر برای فیلم‌های «اخبار ارسالی»، «سیزده سالگی» و «شرکت» هم نامزد اسکار بود.
 
جین کمپیون 57 ساله کارگردان فیلم‌های «فرشته‌ای سر میز من»، «پرتره یک بانو»، «در برش» و «ستاره درخشان» است. او برای فیلمنامه «پیانو» برنده اسکار شد.
 
بی‌بی‌سی / 4 نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    5 0
    پیانو و بازی هالی هانتر فراموش نشودنی است وشاهکار محض