آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و بهسازی معابر کوی پلیس و ذوالفقاری آبادان

کاوه‌پور، از آغاز عملیات اجرای پروژه زیرسازی و بهسازی معابر در ۳۰ خیابان در کوی پلیس و ذوالفقاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان، «یاسین کاوه پور» در آیین آغاز به کار پروژه زیرسازی و بهسازی معابر کوی پلیس و کوی ذوالفقاری این شهر که با حضور معاون استاندار خوزستان و فرماندار وِیژه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، اعضای شورای اسلامی شهر و فعالان اجتماعی آبادان برگزار شد ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: با همکاری و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر در راستای نهضت آسفالت پروژه زیرسازی و روکش آسفالت در ۳۰ خیابان کوی پلیس و کوی ذوالفقاری از امروز به مدت هشت ماه آغاز می شود.

شهردار آبادان اعتبار این پروژه را ۲۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۴۲ هزار متر مربع از معابر این ۲ محله زیرسازی و روکش آسفالت خواهد شد.

وی تصریح کرد: همزمان پروژه‌های عمرانی در سایر نقاط شهر آبادان در حال انجام است، ۶ خیابان فرعی در کوی فرهنگیان، در چهار فاز منطقه امیرآباد با مشارکت منطقه آزاد اروند، در قسمت دیگر کوی ذوالفقاری با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، در بخشی از مناطق امیرکبیر و احمدآباد که دارای زیرساخت‌های شهری بودند نیز پروژه عمرانی در حال اجراست.

کاوه پور گفت: در مناطق سلیچ غربی و سلیچ شرقی با مشارکت سازمان مناطق آزاد اروند پروژه زیرسازی و بهسازی معابر در حال انجام است، همچنین در چند خیابان منطقه فیه عملیات زیرسازی توسط شهرداری انجام و برای اجرای روکش آسفالت تحویل قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گردید.

وی بیان کرد: همچنین مناقصات برای اجرای پروژه عمرانی در کوی ولیعصر،بهارستان شرقی و غربی و کوی کارگر انجام شده که در روزهای آینده پیمانکاران این مناقصات مشخص و پروژه عمرانی در این مناطق آغاز خواهد شد.

شهردار آبادان با اشاره به انجام پروژه عمرانی در ۳۰ خیابان کوی بهار این شهر گفت: اجرای پروژه عمرانی با توجه به فرسوده بودن خیابان‌ها از مطالبه چند سال اخیر ساکنانش است که مناقصه این پروژه برگزار و پیمانکار آن نیز مشخص شد که طی روزهای آینده این پروژه نیز آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای پروژه‌های عمرانی که شامل زیرسازی، بهسازی و آسفالت است بخش عمده‌ای از معابر شهر بهبود یابد و به معنی واقعی نهضت آسفالت را پس از جنگ تحمیلی اجرایی کنیم و مردم شریف آبادان که لیاقت امکانات بهتری دارند از آن بهره‌مند شوند.

کاوه‌پور، همچنین به ساحل سازی در جوار رودخانه‌های اروند و بهمنشیر نیز اشاره کرد و ابراز داشت: احداث ۲ پارک در مناطق مختلف از دیگر پروژه‌های شهرداری در راستای رفاه مردم آبادان است که در روزهای آینده آغاز خواهند شد تا سرانه فضای سبز در این شهر افزایش یابد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1820134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =