تابناک نوشت:

 حجةالاسلام سید ابوالحسن نواب عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره موضوعی که اخیرا توسط یکی از سایت های خبری پیرامون کمک مالی وی به ستاد میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 طرح شده بود، با سیاسی خواندن طرح این مسئله، افزود: آقای موسوی بین سال‌های 68 تا آخر 87 یعنی پیش از کاندیداتوری، در جاهایی مانند فرهنگستان هنر کار فرهنگی می کرد و من هم مدرسه اسلامی هنر را داشتم.
گزيده سخنان وي را بخوانيد:
* این مراودات پیش از تصمیم و اعلام نامزدی وی برای ریاست جمهوری دوره دهم پایان یافت.
* یک موافقت نامه قرارداد فرهنگی مجموعه ای است از کارها؛ چاپ کتاب‌ها، ‌تحقیقات مشترک، ‌تربیت مشترک و از این دست کارهای گوناگون که ما هم از این کارها با هم انجام دادیم و طبیعتا مبادلات مالی هم دارد كه در پایان سال 87 پایان یافت و من اساسا خبر نداشتم که سال 88 آقای موسوی کاندیدا می‌شود و بعد هم این مشکلات به وجود می‌آید.
* موسسات من همه غیردولتی هستند و چک‌های ما هم شخصی است و از حساب شخصی بوده است و البته من هم که علم غیب نداشتم که ایشان کاندیدا می‌شود و بعد آن اتفاقات فتنه گون رخ می دهد، لذا اصلا من هیچ ارتباط دیگری نداشتم.
* همان رسانه هایی که اینها را گفته اند یک کلمه از من پیدا کنند که در دفاع از آقای موسوی گفته باشم یا سند مکتوب، نوشته، امضا، عکس، ‌جلسه. هیچ سندی در دست نیست جز اسناد محاسباتی که کتاب مشترک به نام بنده چاپ شده است و می‌‌توانید آن را در سایت بگذارید.
* من از نظر سیاسی با آقای موسوی نه در دوران نخست‌وزیری ایشان و نه پس از سال 88 هیچ ارتباطی نداشتم، ضمن اینکه من بارها در مراسم و جاهای گوناگون تبری خودم را از مواضعی که او در پیش گرفت، اعلام کردم.
/29 29 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یه ایرانی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    27 1
    ترسوها به بهشت نمیروند... این اسم کتابیه که میخوام بنویسم.