داستان تاخیر پرواز های تهران به ماهشهر تمامی ندارد

چند ماه است که وضعیت پروازها در خوزستان صدای مردم را درآورده و هر چند روز یکبار، به صورت رسمی و غیر رسمی اخباری از کیفیت پایین پروازها در استان می‌شنویم.

یکی از شهروندان ماهشهری در تماس با خبرنگار خبرآنلاین ضمن اشاره به تجربه پرواز خود در روز جمعه ۲۰ مردادماه، می‌گوید: تمام مسافران از جمله تعدادی که برای درمان فرزند خود به تهران آمده بودند، برای بازگشت با پرواز ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه عازم ماهشهر بودیم که بعد از حضور در فرودگاه متوجه شدیم که پرواز با چند ساعت تاخیر انجام می‌شود و پیامکی برای اطلاع‌رسانی به مسافران ارسال نشده بود و همین بی اطلاعی باعث معطلی مردم در فرودگاه شد.

وی می‌افزاید: تعدادی از مسافران این پرواز مردان و زنان سالخورده، افراد بیمار و حتی یک نوزاد چند ماهه که نارسایی قلبی داشت و همراه مادر خود در جمع مسافران بود تشکیل می‌داد.

این شهروند می‌گوید: در این چند ساعت مشخص نبود قرار است پرواز انجام شود یا خیر، که بعد از معطلی جمعیت بالاخره ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه کانتر فعال و تا ساعت ۱۷ تکلیف پرواز مشخص نبود و ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه بالاخره پرواز انجام شد.

وی در ادامه اضافه می‌کند: جمعیت زیادی سوار اتوبوس شدند تا به سمت هواپیما بروند ولی به محض رسیدن به هواپیما درب اتوبوس به مدت ۱۰ دقیقه بسته ماند و اجازه خروج مسافران و سوار شدن به هواپیما را نمی‌دادند و جمعیت بالا، باعث گرمای طاقت فرسا شد، به طوری که نوازاد چند ماهه که دارای نارسایی قلبی بود بی حال شد و تمام مسافران نگران این وضعیت شدند.

او تصریح می‌کند: با هر کسی صحبت می‌کردیم نه تنها پاسخ درستی به ما داده نمی‌شد بلکه ما را به مسئولین دیگر پرواز حواله می‌کردند.

خبرنگار؛مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1801029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =