مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: از سال آینده کارکنان شرکت ملی نفت ایران از درآمد ناشی از افزایش تولید نفت منتفع خواهند شد.

احمد قلعه بانی با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت از سال آینده از درآمدهای حاصل از افزایش تولید منتفع خواهند شد افزود: در سال آینده، درصدی از مازاد تولید برنامه مصوب به عنوان پاداش به تمامی کارکنان صنعت نفت (از پایین ترین تا بالاترین رده) پرداخت می شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد: البته سهم کارکنانی که به طور مستقیم در تولید نقش دارند و در مناطق دشوار عملیاتی در حال پیشبرد تولید در صنعت عظیم نفت هستند از این پاداش به مراتب بیشتر از همکاران مناطق غیر عملیاتی خواهد بود.
/22131
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدي IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    0 0
    به نيروهاي پيمانكاري(شركتي) هم تعلق ميگيره؟
  • بدون نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 0
    بيچاره نيروهاي ستادي و برنامه ريز كه با ان تخصص ها و پيگيريها و برنامه ريزي ها افزايش توليد و سرمايه گذاريها و ...را براي توليد فراهم مي كنند درست است كه كار عملياتيها سخت است ولي اگر برنامه ريزان ابتدا زمينه ان را فراهم نكنند هرگز انها با بيل و كلنگ نمي توانند افزايش توليد ايجاد كنند چرا نقش ما برنامه ريزان و پشتيبانان آنها را كمرنگ مي كنيد اگر انها مي توانند بدون كاركنان ستادي و برنامه ريز( كه سپر همه مشكلات شركت هستند و براي تامين مالي و سرمايه گذاري و رفاه ان كارگران تلاش مي كنند ) كار كنند بنابراينبهتر است همه سمتهاي ستادي و برنامه ريزي را حذف كنيد زيرا اكثر ان افراد ضريب بدي اب و هوا و سختي كار و ... را دريافت مي كنند ولي ما برنامه ريزان كمترين حقوق را دريافت مي كنيم
  • بدون نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    0 0
    قابل توجه مدیران شرکت نفت: لطفا نیروهای پیمانکاری هم ببینید والا ما هم مثل نیروهای رسمی برای تولید نفت کار میکنیم! با تشکر