پاسخ پنج نفر از بازیگران زن سرشناس سینمایی ایران به اظهارات اخیر فرج‌الله سلحشور کارگردان مجموعه «یوسف پیامبر» با واکنش گسترده کاربران خبرآنلاین مواجه شده است.

به گزارش خبرآنلاین، فرج‌الله سلحشور اخیرا در گفت‌و‌گو با یک خبرگزاری با انتقاد از بحث‌ها درمورد حضور آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی در فیلمی ایرانی درباره وضعیت بازیگران زن سینمای ایران اظهاراتی کرد که واکنش‌هایی به همراه داشت.

روز یکشنبه ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، نگار جواهریان، هانیه توسلی و باران کوثری در یک یادداشت  به سخنان سلحشور پاسخ دادند. این پاسخ واکنش‌های متفاوت کاربران خبرآنلاین را به همراه داشته که در ادامه برخی از آن‌ها را می‌خوانید.
 
گروهی از کاربران با نظر این بازیگران همسو هستند. یکی از کاربران به نام ذبیح نوشته است: «به نظر من اصلاٌ از روی تیپ و ظاهر آدما نمیشه درباره‌شون قضاوت کرد شاید خانم آنجلینا جولی که آقای سلحشور درباره‌شون اینطوری گفتن از ما به سبب کارهای خیر بسیاری که ما نمونه‌اش رو تو اخبار میبینیم جاشون تو بهشت بهتر باشه و نزد خدا ارج و قرب بیشتری نسبت به ما و امثال ما داشته باشه - شاید یه روزی ما نسبت به جایی که ایشون نزد خدا دارن غبطه بخوریم.»

این نظر با استقبال دیگر کاربران مواجه شده بود و تا زمان انتشار خبر 17 نفر به آن امیتاز مثبت دادند.
 
کاربری بدون نام نیز با انتقاد از سخن سلحشور نوشته است: «اسم یه مقدار بی حجابی و راحت لباس پوشیدن رو نمی شه نیمه عریان بودن گذاشت و ضمنا ایشون هم نباید به این راحتی به هنر‌پیشه های خارج از کشور توهین کنند چون به هر حال بی حجابی جزئی از فرهنگ اون‌هاست.لطفا به انسان‌ها احترام بگذاریم.»
 
گروهی از کاربران معتقدند سلحشور در سخنان خود ادب را رعایت نکرده است. به عنوان مثال یک کاربر همسو با پاسخ پنج بازیگر زن سینمای ایران نوشته است: «ما اینجا بحث بر سر بی حجابی یا بی بند و باری خانمها یا اقایان حاضر در سینمای ایران یا دنیا را نداریم. بحث ما اینجاست که یک نفر مسلمان از بدترین الفاظ برای نام بردن از یک گروه یا صنف در ایران استفاده کرده است. چطور می‌توان یک خانم بی‌حجاب یا سیگاری یا معتاد یا بدلباس یا بی‌بند‌و‌بار را فاحشه خطاب کرد و محل کار او را فاحشه‌خانه؟؟؟؟ آیا این اخلاقیاتی است که رسول اکرم صل الله علیه و آله برای آن مبعوث گردیدند؟ بحث ما بی‌ادبی کسی است که سریالی وزین مانند «حضرت یوسف» را کارگردانی کرده است و خود در همین صنف مشغول به کار است. دوستان اگر علاقه‌مند به بحث در مورد حجاب و بی‌بند‌و‌باری برخی هنرمندان و فساد در سینمای ایران و غیره هستند می توانند باب بحث در آن را هم باز کنند، اما یادتان باشد ما مسلمانیم...»

این نظر با استقبال دیگر کاربران مواجه شد و تا زمان انتشار 19 رای مثبت و سه رای منفی دارد.
 
مهدی فرید نیز در کامت خود نوشته است: «بسیاری از بازیگران زن در سینمای ایران دعوت به بازی در سینمای غرب می شوند ولی به علت ایمان و عشق به مردم و کشورشان وفادار می مانند، برای آقای سلحشور بسیار متاسفم.» از این نظر با 21 رای مثبت و چهار رای منفی استقبال شده است.
 
برخی کاربران هم برای کارگردان سریال «حضرت یوسف» اظهار تاسف کرده‌اند. کاربری نوشته است: «بر مبنای فقه اسلامی دادن نسبت فحشا به یک فرد متضمن رویت فرد در حال فحشا توسط 4 شاهد عادل است و چناچه این تعداد شاهد با آن شرط خاص مهیا نباشند، هر گونه نسبت فحشا به یک مسلمان موجب جاری شدن حد شرعی به تهمت زننده می‌شود. اهمیتی که اسلام به حفظ حرمت اشخاص می‌دهد در سیره معصومین مشخص است. حال باید پرسید چگونه می‌توان با آبروی افراد بر خلاف نص صریح دین مبین اسلام بازی کرد؟ آیا تهمت فحشا به جمعی از بانوان مسلمان (حداقل شرط اسلام گفتن شهادتین است) مستوجب حد شرعی نیست؟ آیا این با عدل و مرام امیرالمؤمنین(ع) سازگار است؟»
 
کاربری با نام غریبه نوشت: «سینمایی که در آن آقای سلحشور باشد .......سینما نیست.»
 
از طرف دیگر برخی کاربران با سخنان سلحشور موافق هستند. کاربری در واکنش به پاسخ بازیگران نوشته است: «آره؟؟؟!!! سینما رو به حال حال خود رها کنند تا همچنان بتازید؟؟!!! کاش این هنرپیشه‌های زنی که الان به اینجا رسیدند قدری به گذشته نگاهی بیندازند ببینند چطوری الان به اینجا رسیده‌اند. همه چی دستشون می‌آد که سینمای ایران چقدر کثیفه.»

این نظر 29 رای منفی و چهار رای مثبت دارد.
 
کاربر دیگری نیز نوشته است: «چه کسانی هم اطلاعیه دادن!!! هنوز چند روز از منتشر شدن عکس هاشون با اون وضع حجابشون در سایت‌ها در جشن خانه سینما نگذشته. حداقل چند تا آدم حسابیشون جواب میدادن باز یه چیزی.» این نظر تا زمان انتظار 33 رای منفی و یک رای مثبت داشت.
 
کاربری به نام رسول هم در موافقت با سلحشور نوشته است: «خانم‌ها چرا ناراحت شدید. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. کم مونده به خاطر کلاس بازی خودتون رو خفه کنید.»
                                       
کاربر بدون نامی نیز در دفاع از سلحشور نوشته است: «واقعا باید دهان این هنرمند عزیز را بوسید که حرف دل مردم و هنرمندان را زد و مسئولین امر نیز باید از هنر و هنرمندان واقعی دفاع نمایند نه از عروسک‌ها.»
 
شما هم می‌توانید نظر خود را درمورد واکنش بازیگران زن سینمای ایران به اظهارات سلحشور اینجا بنویسید.
 
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    به نظر من حتی پیغمبر خدا هم به خود اجازه نمیدهد که در مورد شخصیت درونی افراد نظر بدهد ولی متاسفانه چند سالی است که این ادبیات از طرف افرادی خاص و پیرو باب شده است و بزرگان فهیم یا سکوت کرده اند و دلشکسته اند و یا اینکه حرفشان خریداری ندارد
    • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      60 7
      این اقا مسلمان است من شک دارم اگر هم باشد فقط اسم مسلمانی دارد
  • حسین IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    اقای سلحشور لطف کنید در مورد سینما حرف نزنید البته وقتی کسی داستان فرد دیگری را غصب میکند و احدی به این موضوع رسیدگی نمیکند امثال شما میشوند سینما شناس خبر انلاین بچاپ
    • امير IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      داستان ديگري را غصب كرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اين داستان در قران امده است برو قران بخوان داستانش را مي بيني
    • امین IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      104 7
      بله! غصب کرده. شما گویا در جریان تفاوت فیلمنامه با داستانها قرآنی نیستید دوست من. چند وقت پیش کسی از آقای سلحشور بابت سرقت فیلمنامه حضرت یوسف شکایت کرد و این موضوع اثبات هم شد و جریمه های کوچکی هم البته به آقای سلحشور تعلق گرفت. کافیه یه جستجو بکنید می فهمید امثال سلحشور به نظر من جایی در هنر ندارند
  • یاس IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    به نظرمن حق باآقای سلحشوراست چون خودتان هم می دانییدکه بازی گران ماجو گیرشدن خودتان توخبرگذارییها نشان می دهیدکه خانمها فقط برای هنرکارنمی کنند وبرای پول هرکاری که بگویندمی کنند مااسلام راداریم یکی از سفارشات پیامبرهم حفظ حجاب است
    • بدون نام MY ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      34 18
      کسی از شما نظر نخواست
    • بدون نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      74 6
      اسلام اخلاق می خواد ادب می خواد شعور می خواد عقل می خواد فهم می خواد تمیز و پاکیزه بودن می خواد برخي ادعای مسلمانی می کنند و فقط باعث بد نام کردن اسلام و مسلمان می شوند.
    • احمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      77 7
      دوست عزیز درسته که یکی از سفارشات اسلام حجابه ولی کجای اسلام به ما یاد داده که به این نحو صحبت کرده و بدون هیچ شاهدی افرادو زناکار معرفی کنیم ؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      34 2
      آقای ناشناس اینکه دیگران را از دادن نظر نهی می کنی عین دیکتاتوری است.
    • حسین IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
      19 3
      شما از اسلام صحبت نکن خواهشآ ! همه سفارشات پیغمبر یادتون رفته همین یه دونه چماق شده و از هر طرفش میکوبید به سر ملت !! نمیدونم شما چجور آدمایی هستید ! یعنی یه کم موی دختری بیرون باشه لذت میبرید و از خودتون بیخود میشید !؟ من فکر میکنم آقای سلحشور جزو همین افراده ! هر وقتم میبینه توی رسانه ها جایی نداره میاد ازین حرفا میزنه که اسمش دوباره توی روزنامه ها چاپ بشه ! ایشون فقط گول پول و تحسین اطرافیان و هم کیشای بالا دستیه خودشو خورده ! به خدا هیچی نیست . . .! هیچی !
  • ایرانی MY ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    16 7
    آمارتون اشتیاه است...ساعت چاپ مطلب با آمار موجود در آن ساعت فرق داره...
  • خواننده A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    جواب سلحشور در ادبیات ما آمده است: بی ادب نااهل را چون گردکان بر گنبد است و جواب ابلهان خاموشی است
    • علی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      شعر را غلط نوشته ای ادبیاتی جون !!! تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنید است حالا نوشته خودت را بخوان ببین چی نوشته ای ؟؟؟ با همین اندازه معلومات شدی طرفدار قرطی های سینما ومخالف سلحشور؟
  • l IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    106 6
    آقاي سلحشور با اين وجود تو گارگردان اين ........ هستي .
  • *** IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    27 4
    عجب بلبشويي!!!
  • محمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    18 3
    منظور از داستان ، فیلم نامه است .
  • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    127 6
    امیدوارم آقای سلحشور این مطالب رو بخونن وحداقل در ادبیاتشون تجدیدنظر کنن اگه نمیتونن در طرز فکرشون تغییری ایجاد کنن...
  • بدون نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    39 61
    در دو جا را باید بست. یکی فوتبال و دیگری سینما. هم فوتبالیستها و هم اهالی سینما (منجمله سلحشور و این خانمهای هنرپیشه) به اندازه درآمدی که از راه حرفه شان در می آورند به کشورشان خدمت نمی کنند و در مواردی مانند ادعانامه این آقا حرمت جامعه را پاس نمی دارند.
  • ستايش IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    160 8
    طبق نص صريح قران كريم ... فاسق است اگر شاهد نياورد
    • م DE ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      48 5
      دقیقا...
    • حسین IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
      0 2
      طبق نص قرآن کریم حجاب ضروری است.شماازقرآن استفاده ابزاری نکن.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    93 9
    مشكل داره ايشون
  • موته IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    58 3
    ادمین محترم از نحوه عملکردتون ممنونم این تعامل دو طرفه و دیده شدن نظرات کاربران خیلی ارزشمنده
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    من صددرصد بااقاي سلحشورموافقم
    • بدون نام NL ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      51 7
      پس 100 آفرین به ادب شما.
  • fame IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    19 2
    عجب داستانی شده!
  • سعید US ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    70 6
    از ایشون ادبیات و گفتاری بیش از این انتظار نمیرفت تا حالا کسی از انجلینا جولی و کس دیگه ای از هالیوود اینجور حرفای زشت و رکیک و تهمت ناپسند شنیده؟؟؟؟
  • مهدی کوچک زاده IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    13 70
    صحيفه امام ج‏6 15 فساد و ويرانى به نام اصلاح و ترقى. . سينماى ما مركز فحشاست. ما با سينما مخالف نيستيم، ما با مركز فحشا مخالفيم. ما با راديو مخالف نيستيم، ما با فحشا مخالفيم. ما با تلويزيون مخالف نيستيم، ما با آن چيزى كه در خدمت اجانب براى عقب نگه داشتن جوانان ما و از دست دادن نيروى انسانى ماست، با آن مخالف هستيم. . . . . . سينما يكى از مظاهر تمدن است كه بايد در خدمت اين مردم، در خدمت تربيت اين مردم باشد؛ و شما مى‏دانيد كه جوانهاى ما را اينها به تباهى كشيده‏اند نویسنده این کامنت اول بفهمد اظهارات دقیق آقای سلحشور راو بعد حد و حدود خودش را و تخصص و صلاحیت لازم برای صدور حکم حد را و بعدا اظهار نظر کند.
    • بدون نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
      44 6
      امام سینمای دوران طاغوت را گفت نه سینمای بعد از انقلاب را .
  • بدون نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    15 89
    آقاي سلحشور حرف حق را زده. و حرف حق هميشه تلخه.
  • میانه رو IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    31 5
    بزرگترین مشکل جامعه ی ما، عمومیت بخشیدن به مصادیق است..تا جایی چند نمونه می بینیم ، حکم کلی صادر می کنیم..شاید باشد نمونه هایی که این آقای کارگردان از آن پرده برداشته،، اما روا داشتن آن به کل جامعه ی هنری، امری مذموم و اشتباه است..دربین همه ی اقشار، انحراف اخلاقی دیده می شود،آنهم به انحای مختلف..نکته ی دیگر اینکه مگر ایشان نماینده ی صنف سینماگران است که این حق را اینچنین به خود داده است؟؟ البته این آفت در تمامی سطوح جامعه کشیده شده است..اگر بنا بر حد زدن باشد، باید دانه درشتها زودتر حد می خوردند...
  • بدون نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    8 40
    سلحشور که خیلی حالش بده کسی که بگه فیلم اخراجی های 1 فیلم مزخرفیه دیگه بیشتر از این نمی شه ازش انتظار داشت!!!!
  • یه بنده خدا.... IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    62 4
    آقا زشته به خدا،قباحت داره بخدا،این حرفا چیه آخه؟اصلا این کسایی که طرفداری میکنن زحمت دادن برن تو یه فرهنگ لغت معنی فاحشه و فاحشه گری رو بخونن.اگه وقت ندارن من میگم بهشون،فاحشه یعنی کسی که به ازای پول تنش رو میفروشه....اصلا بحث ندارم روی این که داره از وضع بد ظاهری میگه یا هر چی،با این وضع من از این به بعد میرم خیابون حجاب هر کی چه با منظور چه بی منظور نامناسب بود،بگم: فلانی شما فاحشه هستین!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    6 50
    دوستان از راست مي رنجد نگارم چون كنم
  • ناصر تقي يار IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    64 7
    وقتي ايشان اينقدر بي پرده وهتاكانه سخنراني ميكنند بايد تاسف خورد چون يكسري افرادي درجامعه هستند كه هميشه فكر ميكنند ديگران بايد دنباله رو آنها باشد وهميشه تعريف وتمجيد از آنها بكنند
  • بدون نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    82 0
    پیشنهاد می شود بین سلحشور و این خانمها مناظره ای در برنامه هفت شبکه 3 انجام گیرد تا حقایق روشن شود!
  • law IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    77 6
    ادب مرد به از دولت اوست
  • بی نام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    67 5
    متاسفم که فردی که خود را مسلمان و متدین می داند این طور بی پروا همه همکارانش را متهم می کند، اسلامی که پیشوایش با کرامت اخلاقی به دل ها نفوذ کرد بی ادبی و بی اخلاقی را مذموم می دارد. سیره امامان و پیامبر را مطالعه کنیم و ببینیم کجا آنها درباره خلق خدا این طور حرف زده اند. روی سر پیامبر خدا زباله ریختند و او ادب داشت. وای به مسلمانی ما...وای اگر روزی حجاب ها فرو افتد.
  • persiansir IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    89 8
    وَ الَّذِینَ یَرْمُونَ الْمُحْصنَتِ ثمَّ لَمْ یَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شهَدَاءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَنِینَ جَلْدَةً وَ لا تَقْبَلُوا لهَمْ شهَدَةً أَبَداً وَ أُولَئک هُمُ الْفَسِقُونَ(4) إِلا الَّذِینَ تَابُوا مِن بَعْدِ ذَلِک وَ أَصلَحُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ(5) و کسانی که زنان پاکدامن را متهم می‌کنند سپس چهار شاهد (بر ادعای خود) نمی‌آورند آنها را هشتاد تازیانه بزنید و شهادت‌شان را هرگز نپذیرید و آنها فاسقانند.
    • امير IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
      9 9
      شاهد؟؟ در اينترنت با عكس هاي انچناني انها وجود دارد شايد اين عكسها فتو شاپ است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سشيثلا IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    23 28
    فكر كنم اين سينماي ما (گيشه اي و ...) خيلي جايي براي دفاع نداره وقتي بازيگران زن ما خوشگل ترين ها هستند و ريبايي ملاك براي بازي هست اين سينما مطمئنا سينماي مقدسي نيست و ما رو به سر منزل مقصود نمي رسونه و نزديك به اون سينمايي ميشه كه امام با اون مخالف بود شما يه سر به پشت صحنه فيلمها بزنيد تلويزيون ما رنگ نوع لباس اين خانمها رو تو جشنواره از نزديك نشون نمي ده البته اين به معناي تاييد حرق آثاي ساجشور نيست ايشون خودشون بايد جواب بدن ولي خوبه كني فكر كنيم كه چرا سينماي ما دارد به سمت ابتذال قرهنگي ميرود كه رفته اين سينما دنباله روي هموم سينماي غربي هست كه اگر دستشون باز بود خيلي سكانسها رو هم مي ذاشتند تا به قول لون خلنم بازيگر جذابيت داشته باشه ( مي دونم كه نظرم رو نشون نميديد)
  • عباس IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    26 90
    من از خبر آنلاین خواهش می کنم تصاویر کسانی که با سلحشور مخالفند را نشان دهند می بینند که بویی از فرهنگ ایرانی و اسلامی نبرده اند و فقط دنبال شیوه های غربی هستند مسئله حجاب مخصوص ما ایرانی هاست حتی قبل از اسلام و اعراب حالا یک عده دارند فرهنگ ایرانی ما را نابود می کنند فساد و فحشا یعنی همین رویه زندگی اکثر سینماگران ایرانی که به طبعیت از غربی ها به این منجلاب افتاده اند.
    • حسین IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
      1 1
      کاملا موافقم
  • بدون نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    30 74
    یکسری پاسخ منطق نما! رو از مخالفان ایشون و یکسری پاسخهای غیرمنطقی رو از مخالفان ایشون بازنشر داده اید تا نشان از بیطرفی شما باشد؟ بسیار خوب پس اگر در این ادعا صادقید پاسخهای بنده را نیز منتشر کنید! جناب سلحشور هرگز در نامه ی خود به فرد خاصی نسبت خاصی را نداده اند و مخاطب ایشان سمت و سوی کلی جریان سینمایی کشور است. که این مطلب نیز روشن است اگر شما هم می پذیرید که زن‌های ما افتخارشان این است که عکس‌های خود را به صورت نیمه‌عریان در اینترنت بگذارند! پس پذیرفته اید که این یک پدیده ی عمومی شده است. فحشا هم لزوما به معنی روابط نامشروع نیست! اگر سیر یک جریان به سوی بی عفتی و بهره کشی جنسی از زن باشد این همان درختی است که میوه اش همان فحشا و در آشکارترین شکل آن است. امیدوارم این را نیز منتشر کنید
  • حسین IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    26 49
    شلحشور زیاد هم بی ربط حرف نزد
  • حميد بهنام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    28 2
    "هيچكس از گناهان سالم نمي ماند مگر اينكه زبانش را نگه دارد"...امام محمد باقر عليه السلام
  • بدون نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    15 27
    من با ادبیات اقای سلحشور کمی مشکل دارم اما در اصل مطلب که همانا اوضاع نامناسب فرهنگی سینمای ماست با ایشان موافقم
  • محمد IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    18 36
    پیشنهاد میکنم همه برن عکسای جشن خانه سینمارا ببینن خواهند دید همین چند زنک چه روسیاهی به بارآوردن.انگار بار بود نه جشن خانه سینماتوو ایران
  • محمدرضا IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    18 33
    گاهی برای اینکه همه متوجه شوند لازم است تند حرف زد... فحشاء فقط به خودفروشی گفته نمی شود... اینکه در قرآن آمده نماز از فحشا و منکر جلوگیری میکند، به نظرتان فحشا در اینجا تن فروشی است... بازیگرانی که با آرایش های غلیظ، لباس های تنگ و کوتاه و بیرون آوردن موی سر خود کسب درآمد میکنند آیا بدن خود را به عرضه نگذاشته اند... خداییش دارند نان هنرشان را میخورند یا اندامشان؟؟!!
  • حسین IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    20 8
    من واقعآ نمیدونم ما ایرانیا چرا نمیتونیم با هم درست حرف بزنیم ! به خدا سخت نیست ! آقای سلحشور رو چه حسابی همچین تهمت بزرگی رو به کسی نسبت میده ؟ از روی یه ذره مویی که پیداست ؟ از روی آستین مانتویی که یکم بالاست ؟ اگه همچین تهمتیو کسی به دختر ایشون میزد ایشون چه حالی میشدن ؟ آیا درسته همچین تهمتی رو رسانه ای کنه ؟ والا واسه خود ایشون به خاطر فیلمنامه یوسف پیامبر 1 میلیارد تومن جریمه بریدن ! چرا ؟ چون فیلم نامه واسه کسی دیگه ای بوده !! حالا این آقا دلش واسه دین می سوزه !! خوشبختانه مردم ما خیلی روشن شدن و امثال این آقایون دیگه نمیتونن نظراتشون رو به ما تحمیل کنن ! از نمراتی هم که به نظرات موافقان آقای سلحشور داده شده ، مشخصه افکار عمومی به چه سمتی حرکت میکنه !
  • صاحبه IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    22 3
    فراموش نکنیم.عالم محضر خداست.لحظه لحظه ی زندگی ما رو میبینه پروردگار.خدای من و شما، هنرمندان بازیگر،و خدای جناب سلحشور ... این گونه اظهار نظرها با نیت دلسوزی نیست.اونهم برای اسلام و قرآن! پروردگار ما همانیست که به موسی میگه با فرعون به آرامی و با مهربانی صحبت کن.خداوندا! ما بنده های خوبی برای تو نیستیم.هممون رو هدایت کن.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    20 12
    با حرف های سلحشور مخالفم ولی سینمای ایران هم وضع بدی دارد .
  • بدون نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    16 9
    سینمای امروز ما در اغلب سنخیتی با فرهنگ ما ندارد وفقط ناظر به قشر خاصی از جامعه است
  • بدون نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    15 5
    ما باید یاد بگیریم که چگونه صحبت کنیم.زیرا کلمات وقتی گفته می شوند و قلبها وقتی شکسته می شوند به سختی ترمیم خواهند شد! من فکر می کنم بعضی های به اصطلاح...تکرار می کنم،به اصطلاح حرفه های ما حتی هنوز یاد نگرفته اند که چگونه انتقاد کنند بعد چگونه به خود اجازه می دهند به افرادی که نمی شناسند توهین و افترا بزنند؟فرج الله سلحشور تو که خود ادعایت تا عرض خدا می رسد آیا تا بحال به یاد آیه های قرآن،به یاد سخنان امیر المومنین افتادی که هر دو بر این اصل تاکیید دارند که قضاوت نابجا نباید کرد؟که حتی با دشمنان هم باید مدارا کرد؟که حتی به کسی تهمت بیجا نباید زد؟که دشنام نباید داد؟ابن نشان می دهد "تو" هنوز "شما" نشدی و فاصله ی زیادی تا ادبیات نمایشی که هیچ تا ادبیات انسانی داری.متاسفم
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    18 19
    احتمالا نظر ايشان برخي از هنرپيشه هاي زن بوده و اين قابل قبول تر است .
  • بدون نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    23 24
    درست گفته اقای سلحشور
  • الهه IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    22 16
    به نظر من آقای سلحشور حقیقتی رو که خیلی ها جرات بیانش رو نداشتن گفتن.عکسهایی که تو سایتها از این دست هنرپیشه ها هست شاهد این ادعاست .ضمنا شما نگران تهمت یا دل شکسته بعضی از بازیگرا نباشین چون اون دست از بازیگرایی که ابتذال رو به سینما آوردن خودشون و وجدانشون از کاراشون با خبرن.بلکه این حرفا اونارو از خواب زمستونی بیدار کنه .
  • بدون نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    10 5
    یعنی تو اهالی سینما فقط یه نفر شهامت داشت حقیقت رو بگه ؟ بقیه چی شدن ؟ فق یک نفر گفت پادشاه برهنه است .
  • ک A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    0 0
    واقعا خبر جالبی است.