به طور میانگین هر فرد در جامعه باید 100 ساعت در سال آموزش ببیند و متاسفانه سرانه آموزش افراد در طول سال در کشورمان بسیار پایین در برخی مواقع صفر است.

 نمایشگاه آموزشی ایران با هدف ارتقاء کیفیت آموزش و استاندارد سازی ابزار آموزشی از 8 تا 10 آبان توسط جهاد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزارمی شود . این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر دست اندرکاران آموزشی کشور با تکنولوژی برترآموزشی دنیا و روش های نوین یادگیری بر پا می شود .
دکتر محمد حسین ایمانی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور و رییس دانشگاه علم و فرهنگ در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: تکنولوژی آموزشی درایران نیزبه جایگاه واقعی اش نزدیک می شود و در این راستا گام های مثبتی برداشته شده است . نمایشگاه آموزش ایران یکی ازاین راه هاست . باید تمام توان خود را به کار گیریم تا کیفیت آموزش در ایران با استاندارد روز دنیا همسان و برابرسازیم .
اما این تنها هدف برگزاری این نمایشگاه نیست . برخورداری ازامکانات آموزشی وبالا بردن سرانه آموزش در سال نیز از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود. به طور میانگین هر فرد در جامعه باید 100 ساعت در سال آموزش ببیند و متاسفانه سرانه آموزش افراد در طول سال در کشورمان بسیار پایین  در برخی مواقع صفر است. 
دکترایمانی رییس دانشگاه علم و فرهنگ در ادامه اظهار کرد:ما اگربخواهیم امکانات آموزشی راتوسعه دهیم . باید در ابتدا آنها را بشناسیم . دراین زمینه درکشورمان تا کنون تجربه هایی به دست آمده و نهاد های مختلف هم فعالیتهایی داشته اند . اما به نظر من این نمایشگاه می تواند بهترین فرصت برای بهره برداری از دانسته های نظام آموزشی موفق دنیا باشد. ما در حال حاضر در شرف بر پایی دومین نمایشگاه هستیم و بیشتر انتظار داریم تا مسئولان نظام آموزشی کشورازاین نمایشگاه استقبال نمایند .
ما بیشتر اهدافمان را روی دست اندرکاران و مسئولان معطوف کرده ایم تا آنها را جذب نماییم .انتظار می رود تا دستاوردهای آموزشی روز ،پژوهش ها و تحقیقات موثر در زمینه آموزش و تجربیات موفق دراین نمایشگاه بتواند برای مسئولان آموزشی رسمی و غیررسمی کشورمفید واقع شود .
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =