برپایی نمایشگاه آسیب های مواد مخدر در کلینیک امام علی(ع) شهرکرد

همزمان با هفته مبارزه با موادمخدر، نمایشگاه آسیب های مواد مخدر در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) شهرکرد برپا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکترزهرا ایازی سرپرست پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) شهرکرد اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف افزایش آگاهی و پیشگیری از اعتیاد به مدت یک هفته در این کلینیک برپا شد.

وی افزود: توزیع بروشور، نصب پوستر، کیت شناسایی انواع موادمخدر و ارائه مشاوره از سوی کارشناسان انتظامی در حوزه مبارزه با موادمخدر جهت اشنایی مراجعین و پرسنل از جمله اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه بود.

ارائه خدمات ترک اعتیاد با تعرفه های دولتی در کلینیک امام علی(ع) شهرکرد
دکتر نادری پزشک عمومی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) شهرکرد در حاشیه برگزاری نمایشگاه آسیب های موادمخدر، از فعالیت تنها مرکز دولتی ترک اعتیاد استان در این کلینیک خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر این مرکز با ارائه روش های درمانی دارویی، روزهای روج فعال است.

بهره مندی ۲۶۰ نفر از خدمات ترک اعتیاد کیلنیک امام علی شهرکرد

مسئول واحد ترک اعتیاد کلینیک امام علی(ع) شهرکرد ادامه داد: تاکنون حدود ۲۶۰ نفر از چهارمحال و بختیاری و استان های همجوار از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

به گفته وی: تنها مرکز دولتی درمانی اعتیاد (MMT) در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) شهرکرد از سال ۱۴۰۰ در حال ارائه خدمات به متقاضیان است.
تجلیل از معاون فرهنگی. اجتماعی نیروی انتظامی استان

گفتنی است؛ در حاشیه این نمایشگاه، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سرهنگ مهری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان به پاس همراهی و مشارکت و دستگاه برتر در حوزه سلامت با اهدای تندیس تقدیر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1782699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =