خانه مطبوعات خراسان رضوی بی احترامی سرمربی شادکام مشهد نسبت به عکاس ایرنا را محکوم کرد

خانه مطبوعات خراسان رضوی با انتشار بیانیه‌ای حرکت ناشایست و بی‌احترامی علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی تیم فوتبال شادکام مشهد نسبت به عکاس ورزشی ایرنا را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، در بازی بین دو تیم فوتبال مشهدی شریعت و شادکام از سری مسابقات لیگ دسته سه فوتبال ایران که با نتیجه مساوی یک بر یک در ورزشگاه ثامن به پایان رسید، علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی تیم شادکام با مشت به محسن بخشنده عکاس سرشناس خبرگزاری ایرنا ضربه زد و درگیر شد.

خانه مطبوعات خراسان رضوی در محکومیت این اقدام در بیانیه ای که منتشر کرد، آورده است: خبرنگار قلم دارد، دوربین دارد، منطق دارد و اسلحه اش کلمه و تصویر است، اهل صلاح و اصلاح است اما دریغا که در روزگاری و در برابر کسانی باید بایستد که منطق شان در دست شان گره می خورد و مشت می کوبند به این و آن.

این بیانیه ادامه می دهد: غره به زوری هستند که در بازو دارند، غافل از این که زبان زورگو و دست مشت انداز را هم قانون مهار می کند و هم افکار عمومی آن را در هم می شکنند، هتک حرمت خبرنگار، توهین به افکار عمومی است و اهانتی که پاسخی درخور را می طلبد.

این بیانیه می افزاید: خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی حرکت ناشایست این مربی دست چندم که مصداق اهانت و ضرب و شتم است را قویا محکوم می کند و از نهادهای مسئول اعم از دستگاه محترم قضا و ورزش می خواهد که قاطعانه جلوی گردن کشان را بگیرند.

در پایان این بیانیه آمده است: قطعا جامعه رسانه ای استان، با رصد اوضاع تصمیم خود را در مواجهه رسانه ای با این بی ادبی ها خواهد گرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1782142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =