اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهرکرد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه جدید طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده و مکاتبات اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با سازمان، طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهرکرد آغاز شد.

مهرداد میرزائیان اظهارداشت: با آغاز ثبت نام طرح جدید نوسازی تاکسی‌های فرسوده، آن دسته از مالکان تاکسی شهری (مدل ۱۳۹۱ و ما قبل آن) که مایل به تعویض تاکسی خود می‌باشند می‌توانند با در دست داشتن مدارک تاکسی خود به واحد تاکسی شهری سازمان جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

وی با اشاره به جزئیات طرح نوسازی افزود: نوع خودروی جایگزین تاکسی سمند سورن پایه گازسوز به قیمت اعلامی اتحادیه ۳۶۲۰۱۵۴۰۰۰ ریال بصورت نقدی می‌باشد که متقاضی پس از ثبت نام در سامانه‌های Nnhk.ir و esale.ikco.ir و تکمیل فرایند ثبت نام در مراحل بعدی که توسط سامانه به متقاضی اعلام می‌گردد، تاکسی فرسوده خود را به مراکز اسقاط معرفی و در صورت تکمیل مراحل و واریز هزینه و اختصاص تاکسی جدید جهت تحویل به نمایندگی خودرو ساز معرفی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد خاطر نشان کرد: متقاضیان و مالکان محترم مشمول طرح که مایل به ثبت نام می‌باشند به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به واحد تاکسی شهری مراجعه نمایند.

میرزائیان ادامه داد: همچنین شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۷۰۰۱۴ داخلی ۲۸و۳۱جهت پاسخگویی به سوالات متقاضیان و جزئیات طرح اعلام می‌گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1781786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =