آثار برگزیده در پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال، از میان ۹بخش اصلی، به ۲۱۰ اثر برتر رسید.

به گزارش ستاد خبری رسانه های دیجیتال، مدیر کمیته داوری، حسین افسری، از برگزیده شدن 210اثر در پنجمین جشنواره رسانه های دیجیتال خبر داد و افزود: پنجشنبه 21مهرماه، نتایج داوری های پنجمین جشنواره رسانه های دیجیتال، در محل مصلای تهران اعلام می شود.

 امسال، 210اثر در 9بخش اصلی که شامل بخش نرم افزارهای رسانه ای، هنرهای دیجیتال، تلفن همراه، بازی ها و سرگرمی ها، پایگاه های اینترنتی وبلاگ ها، فناوری و نوآوری، دانش آموزی، بین الملل و فرهنگیان برگزیده شدند.
حسین افسری افزود: از آثار برگزیده 9بخش جشنواره رسانه های دیجیتال، 56 اثر رتبه اول و 49 اثر رتبه دوم و 42 اثر رتبه سوم را کسب کردند. همچنین، 190 اثر شایسته تقدیر در پنجمین جشنواره و نمایشگاه های رسانه های دیجیتال برگزیده شدند.


مدیر بخش کمیته داوری یادآور شد: در پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال، برای داوری آثار، حدود 700 اثر از بخش نرم افزارهای رسانه ای، حدود 130اثر از بخش هنرهای دیجیتال، حدود 80 اثر از بخش نرم افزارهای تلفن همراه، 80 اثر از بخش بازی ها وسرگرمی ها، حدود 30هزار اثر از بخش پایگاه های اینترنتی و وبلاگ، حدود 208اثر در بخش پژوهش فناوری و نوآوری، 100اثر در بخش بین المللی و 350تا400اثر در بخش تولیدات دانش آموزی و فرهنگی به کمیته داوری ارجاع شد. داوران از میان آثار رسیده، 210اثر را برگزیدند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
    1 0
    هیچ خبری نیست رفتم دیدم به ندرت کسی یا هویتی در قد و قواره ی رسانه ی دیجیتال این چند ساله بود که قابل دفاع باشد یک مشت سایت و وبلاگ و یک مشت رسانه های تجاری و تاجر پیشه برای تبلیغ محصولات یعنی صرفا با همین کارکرد تبلیغ محصولات و اطلاع رسانی محصول و یک مشت هم رسانه های فیلم و متعلقات صرفا برای عرض اندام در قالب بازارفروش و باز هم تجاری و یک مشت هم رسانه های اختصاصی عمدتا برای نهادها و سازمان ها و مراکز عمدتا دولتی یا خصوصی خدماتی و دیگر هیچ ...