رفع موانع تولید یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان است

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت :رفع موانع تولید و حمایت از اشتغالزایی یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد رزم رئیس کل دادگستری استان چهارمحال وبختیاری در دیدار با استاندار ومعاونین ایشان با اشاره به شعار امسال و تأکیدات رهبر معظم انقلاب، توسعه اشتغال پایدار و حمایت از واحدهای تولیدی را یکی از ضروریات استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

وی تعامل بانکها با تولید کنندگان به ویژه تولیدکنندگان بدهکار را از جمله راهکارهای مقابله با بیکاری و مشکلات اقتصادی در استان دانست و گفت: تحقق سیاستهای کلی ستاد اقتصاد مقاومتی استان و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می تواند موجب ارزش آفرینی در حوزه اشتغال و تولید شود.

در این دیدار غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تأکید بر لزوم کاهش نرخ بیکاری در استان اظهار کرد: آنچه که لازمه تحقق شعار امسال است انسجام و وحدت مسئولان استان برای خدمت به مردم می باشد که به لطف خدا این ظرفیت در استان ما وجود دارد و همین امر می تواند در رشد سرمایه گذاری و حمایت از تولید بسیار موثر باشد.

وی افزود: باید این بینش در مدیران و متولیان امر ایجاد گردد که برای حمایت از تولید و اشتغالزایی جسورانه وارد میدان شوند و جهادگرانه از اقتصاد و حوزه تولید حمایت کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1773331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =