۰ نفر
۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴

سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت:

آخرين رکوردگيري تيم ملي وزنه برداري کشورمان با قدرت نمايي قويترين مرد جهان و مهار وزنه اي که تاکنون هيچ وزنه برداري در دنيا آن را بالاي سر نبرده بود، پاياني شيرين و دلنشين داشت.
در اين رکوردگيري که با حضور رئيس و دبير فدراسيون وزنه برداري، مديرکل تربيت بدني سنندج، شهردار، رئيس هيات وزنه برداري و جمعي ديگر از مسئولان استاني سنندج و همين طور خيل پرشور تماشاگران اين شهرستان در خانه وزنه برداري تختي برگزارشد، بهداد سليمي قويترين مرد جهان و بهترين وزنه بردار سال 2010 دنيا همه حاضران در سالن را مبهوت و شگفت زده قدرت خود کرد و در عين ناباوري در حرکت يک ضرب، وزنه 217 کيلوگرم را بدون کمترين مشکل بالاي سر خود نگه داشت.
سليمي حرکت يک ضرب خود را با مهار وزنه 209 کيلوگرم آغاز کرد و براي دومين بار، وزنه 214 کيلوگرم را که يک کيلوگرم بيشتر از رکورد جهاني حسين رضازاده بود بالاي سر برد. اما اوج نمايي ستاره بي چون وچراي وزنه برداري ايران زماني بود که براي اولين بار پشت وزنه 217 کيلوگرم ايستاد. باورش براي خيلي ها سخت بود که بهداد سليمي بتواند اين وزنه با ارزش را هم بالاي سر ببرد، اما همانند دو حرکت اولش، اين بار هم به راحتي وزنه را مهار کرد تا حسين رضازاده و همه حاضران در سالن به صورت ايستاده و با تشويق بي امان خود از اين ملي پوش وزنه برداري قدرداني کنند.
سليمي با مهار اين وزنه نشان داد حتي مي تواند رکورد جهاني حرکت يک ضرب دسته فوق سنگين را به ميزان 4 کيلوگرم افزايش دهد. او در حرکت دوضرب هم نمايش خوبي داشت و با مهار وزنه 256 کيلوگرم به ميزان يک کيلوگرم بيشتر از رکورد مجموع حسين رضازاده، به نام خود به ثبت رساند.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميدرضاااااااااااا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    5 1
    چقدر حرص خورده رضازاده پس
  • شهریار IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    7 1
    بهداد جان مواظب باش دشمنان تو نزدیکترین افراد تو هستند
  • عبدالرضا QA ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    3 0
    اسفند دود كنيد ارش در كمان رستم در مبارزه اريوبرزن در مقاومت جمران در جنكهاي مدرن بروين در فوتبال تختي در كشتي....... اقا بهداد در وزنه خدا قوت يرجمت برافراشته ائينت ماندكار
  • ناشناس.... IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    6 1
    اخیش دلم به حال سلیمی می سوزه چند روزه دیگه بهش سوزنی می زنند یا یه مکمل تقویتی میدن انوقت میگن دوپینگی از اب در اومده سلیمی غافل مشو از دستهای پنهانی که همین دستها حسینی را به همین روز انداخت که سرنوشت فردای شماست