سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت:

حسين رضازده که از ميهمانان ديدار تيم ملي فوتبال برابر بحرين بود، پس از پيروزي 6 بر صفر ايران گفت: از اين پيروزي پرگل احساس غرور کردم.
رئيس فدراسيون وزنه برداري که پس از 12 سال در ورزشگاه آزادي حضور پيدا کرده بود، افزود: حضور 85 هزار تماشاگر ايراني که اکثرا با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان از تيم ملي حمايت مي‌کردند همه چيز را تحت الشعاع قرار داده بود و ديديد که بحريني‌هاي عصبي چقدر زود در اين فضا، رو به خشونت آوردند و بازيکنشان اخراج شد.
رضازاده با تشکر از بازيکنان تيم ملي فوتبال به دليل اين نمايش زيبا و همينطور تماشاگراني که در بازي با بحرين سنگ تمام گذاشتند خاطرنشان کرد: اين پيروزي پرگل همه را به صعود تيم ملي به جام جهاني اميدوار کرد. مردم هم مثل هميشه دعاي خيرشان بدرقه راه فوتباليست‌ها و ديگر ورزشکاران کشورمان است تا انشالله در تمامي ميادين شاهد چنين پيروزهاي غرورانگيزي باشيم.
رئيس فدراسيون وزنه برداري در پايان ابراز اميدواري کرد فوتبالي‌ها هم مثل او به ديدن رقابت‌هاي وزنه برداري بيايند: ما كه آنها را دعوت كرده‌ايم، هر وقت بيايند قدمشان روي چشم.
اين دومين حضور حسين رضازاده در ورزشگاه آزادي بود. رئيس فدراسيون وزنه برداري اولين بار در سال 1997 براي حمايت از تيم ملي در بازي سرنوشت ساز با استراليا به ورزشگاه رفته بود. آن زمان او وزنه‌برداري 19 ساله بود و هنوز هيچ مدالي در عرصه رقابتهاي جهاني و آسيايي به دست نياورده بود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا(فردوس) IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بیان چی ببینن سعید علی حسینی رووووووووووووووووووووو