۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴

ایرنا نوشت:

محمد علی فلاحتی نژاد قهرمان سال 2003 جهان که با هنرنمایی خود در مسابقات جهانی ونکوور کانادا عنوان بهترین وزنه بردار این سال را نیز به خود اختصاص داده بود هدایت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان عراق را برای حضور در رقابت های کشورهای عربی بر عهده گرفت.
وی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:حدود دو ماه پیش مقدمات قرارداد و کسب این مسئولیت را انجام دادم و خوشبختانه توانستم اولین مرحله اردوی آماده سازی این تیم را برای حضور در مسابقات پیش رو در نوشهر برگزار کنم.
فلاحتی نژاد ادامه داد: این اردو 21 روز بطول انجامید که با اتمام این مرحله از تمرینات هفته آتی راهی عراق خواهیم شد تا مرحله جدید تمرینات آماده سازی خود را در این کشور آغاز کنیم.
مربی اسبق تیم ملی کشورمان با تاکید بر اینکه تمام ذهن و روحش با تیم ملی ایران است اظهار داشت:من در هر جا و هر مسئولیتی که باشم دلم با تیم ملی ایران است و برای موفقیت این تیم در جهانی فرانسه و المپیک لندن دعا خواهم کرد.
وی گفت:به اعتقاد من گرفتن هدایت تیم ملی کشور عراق هم خود افتخاری بزرگ برای جامعه ورزش ایران و همچنین خانواده وزنه برداری است که امیدوارم در این مسئولیت موفق عمل کنم.
قهرمان سال 2003 جهان در تشریح وضعیت تیمش گفت: میانگین سنی تیم ملی عراق حدود 19 سال است که فکر می کنم با حمایت فدراسیون این کشور بزودی تیمی خوب و قدرتمند آماده حضور در میادین بین المللی گردد.
وی در پایان گفت: زمینه کار برایم در ایران مهیا نشد و همین موضوع باعث شد تا تصمیم بگیرم تجربیات و داشته هایم را در اختیار جوانان کشور مسلمان و همسایه قرار دهم. بسیار خوشحالم که به عنوان اولین مربی وزنه برداری زمینه را برای حضور دیگر مربیان و قهرمانان کشور در عرصه مربیگیری بین المللی مهیا سازم.
گفتنی است، حسین توکلی قهرمان المپیک 2000 سیدنی و سرمربی اسبق تیم ملی جوانان کشورمان نیز ابتدای ماه جاری طی عقد قراردادی با فدراسیون وزنه برداری عمان هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور را بر عهده گرفت.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =