پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه 14 مهر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، افتتاح می شود.

در این مراسم مسئولانی از وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه ملی فرهنگ و نیز شرکت کنندگان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
پنجمین جشنواره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مساحت 90 هزار مترمربع و در 19 بخش و در قالب بیش از 900 غرفه و با حضور نمایندگانی از 30 کشور جهان برگزار می‌شود.

به گفته مسئولان، این نمایشگاه با معرفی و عرضه 30 هزار اثر، در بخش های مختلف میزبان شهروندان و علاقمندان خواهد بود.
همچنین در غالب بخش‌های این نمایشگاه برای نخستین بار به معرفی چهار بخش جدید از جمله بخش ویژه بیداری اسلامی و رسانه‌های دیجیتال‌، بخش جنگ نرم در رسانه‌های دیجیتال، بخش تولیدات دانش‌آموزی رسانه‌های دیجیتال و بخش تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال (شبکه ملی فرهنگ) پرداخته شده است.
در این دوره از نمایشگاه 50 مرکز فرهنگی دیجیتال در سطح کشور و 4 مرکز فرهنگی در خارج از کشور با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به صورت همزمان افتتاح می شود.
پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت و در پایان برترین آثار و محصولات و همچنین فعالان حوزه‌های مختلف این نمایشگاه معرفی می شدند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آناهیتا IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    4 0
    افتتاح شد ولی خبر آنلاین خبررسانی نکرد