مروری بر حوادث ایران در سه شنبه 5 مهر 1390

قتل سه دختر به دست پدر

روزنامه شرق نوشت: پلیس در تعقیب مردی است که سه دخترش را به خاطر انگیزه‌ای نامعلوم به قتل رسانده و گریخته است. 
این جنایت 20 روز قبل توسط مردی 53 ساله در روستایی در استان کرمانشاه به وقوع پیوست و از آن زمان تاکنون ردی از متهم به دست نیامده است. متهم به قتل به نام محمود مردی سابقه‌دار است که چندی قبل به اتهام کلاهبرداری بازداشت و بعد از محاکمه به تحمل حبس محکوم شد. او 20 روز قبل در حالی که دوران محکومیتش را می‌گذراند، برای شرکت در مراسم عروسی دخترش از زندان مرخصی گرفت و بیرون آمد. محمود روز حادثه به بهانه اینکه برای جشن می‌خواهد خرید کند با سه دختر 19، 12 و 7 ساله‌اش از خانه بیرون رفت. ساعاتی بعد در حالی که همسر محمود در خانه منتظر اعضای خانواده‌اش بود، شوهرش را دید که با یک سلاح در دست وارد منزل شد. مرد میانسال به شدت مضطرب و پریشان بود. او در جملاتی کوتاه به زنش خبر داد هر سه دخترشان را به قتل رسانده و سپس از خانه فراری شد.
زن میانسال که از شنیدن این خبر شوکه شده بود در تماس با پلیس موضوع را اطلاع داد و از ماموران کمک خواست، به این ترتیب تحقیقات ویژه‌ای آغاز شد. کارآگاهان جنایی بعد از پرس و جو از همسر محمود فهمیدند این مرد مدعی شده جنایت را در نزدیکی یک رودخانه انجام داده، به همین خاطر آنها به رودخانه موردنظر رفتند و بعد از کمی جست‌وجو اجساد را یافتند. پیکر بی‌جان هر سه دختر غرق در خون بود و روی بدن‌شان آثار اصابت گلوله به چشم می‌خورد، آن‌طور که شواهد نشان می‌داد مرد مسلح برای این کشتار هشت تیر شلیک کرده است.
پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی همسر محمود بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت تا انگیزه متهم مشخص شود. این زن به درستی نمی‌دانست شوهرش به چه دلیل مرتکب چنین جنایتی شده است. او به ماموران گفت: «آن روز وقتی محمود به خانه آمد به من گفت چون در زندان است می‌داند بچه‌ها وضع خوبی ندارند و آینده بدی در انتظارشان است و برای اینکه آنها زجر نکشند هر سه نفرشان را کشت.»
در ادامه تحقیقات کارآگاهان فاش شد محمود مردی سابقه‌دار است که به ماده مخدر شیشه نیز اعتیاد دارد. همچنین معلوم شد این خانواده از نظر مالی در مضیقه قرار دارند. افسران جنایی تاکنون نتوانسته‌اند ردی از متهم به دست بیاورند و معلوم نیست او به کجا گریخته و در کدام شهر پنهان شده است. همچنین هنوز به طور دقیق مشخص نشده وی به چه دلیل دست به سلاح برده است.
ماموران اکنون درخصوص انگیزه جنایت در برابر سه فرضیه قرار دارند؛ یک احتمال این است که محمود تحت تاثیر شرایط نامساعد روانی طبق آنچه گفته که به خاطر زندانی بودنش فرزندان او در عذاب هستند، به گمان خودش تلاش کرده آنها را از رنج رها کند. فرضیه دوم بر این موضوع دلالت دارد که محمود به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه دست به این کشتار زده است، البته، نحوه قتل نشان می‌دهد او از پیش برای کشاندن دخترانش به قربانگاه برنامه‌ریزی کرده بود. در گزینه سوم نیز اختلافات خانوادگی و دلایل شخصی دیگر مدنظر قرار گرفته که تاکنون دلیل قاطعی که از صحت این احتمال خبر بدهد، به دست نیامده است. بنا بر این گزارش، در حال حاضر تجسس‌ها برای یافتن مرد فراری ادامه دارد.

 

 

درخواست بخشش در جلسه دادگاه

روزنامه شرق نوشت: مرد معتادی که دوستش را با ضربه چاقو به قتل رسانده ‌است، در جلسه محاکمه‌اش از اولیای‌دم درخواست بخشش کرد. 
عطار- نماینده دادستان - نخستین فردی بود که صبح دیروز در جلسه رسیدگی به این پرونده در جایگاه ویژه شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران حاضر شد او در توضیح کیفرخواست گفت: 22 دی ماه دو سال قبل مردی به نام جعفر در قاسم‌آباد شهریار با صدای فریادهایش اهالی محل را خبر کرد. او فریاد می‌زد «کشتم کشتم». لحظاتی بعد زنگ تلفن پلیس 110 به صدا درآمد و این مرد به ماموران خبر داد دوستش غلامحسین کشته ‌شده ‌است. زمانی که ماموران به محل رسیدند تکنسین‌های اورژانس نیز حضور داشتند. بلافاصله غلامحسین به بیمارستان برده ‌شد اما جانش را از دست داد. پس از آن جعفر تحت بازجویی‌ قرار گرفت و گفت: یک مرد افغان به دوستم حمله کرد و او را کشت. من نمی‌دانم او که بود. بعد از چند روز جعفر اعتراف کرد این مرد افغان بهروز نام دارد. ماموران بهروز را دستگیر کردند و مورد بازجویی قرار دادند. اعترافات متناقض بهروز باعث شد تا ماموران او را آزاد کنند و دوباره به تحقیق از جعفر بپردازند. این مرد سرانجام به قتل دوستش اعتراف کرد.
نماینده دادستان تهران افزود: با توجه به محتویات پرونده و اعترافات مقرون به واقع متهم و سایر شواهد موجود در پرونده درخواست صدور حکم قانونی در این خصوص را دارم. در ادامه مادر غلامحسین به عنوان ولی‌دم در جایگاه حاضر شد و برای متهم درخواست صدور حکم قصاص کرد. او گفت: من به جز پسرم یک دختر دارم. این دو نفر خرجی من را می‌دادند. حالا که پسرم رفته، من بسیار تنها شده‌ام و برای قاتلش درخواست قصاص دارم.
در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد او گفت: قبول دارم غلامحسین را من کشتم اما قصد این کار را نداشتم. من و غلامحسین سال‌ها بود که دوست بودیم و با هم مواد مصرف می‌کردیم، البته در زمان شروع دوستی‌مان مواد مصرف نمی‌کردیم اما کم‌کم هر دو به کراک معتاد شدیم. من و غلامحسین در خانه من مواد می‌کشیدیم. این روند ادامه داشت تا اینکه او تصمیم گرفت کمتر مواد مصرف کند. مدتی گذشت و دو روز قبل از حادثه دوباره سراغم آمد و از من مواد خواست، نداشتم که بدهم، بعد پول خواست بازهم نداشتم.
متهم ادامه‌داد: غلامحسین به من گفت می‌رود و بعد از چند روز برمی‌گردد. وقتی دوباره آمد باز هم پول خواست، به او گفتم ندارم، از آنجایی که خیلی عصبی بود و می‌دانستم ممکن است با هم دعوا کنیم. چاقویی زیر لباسم مخفی کردم تا اگر لازم شد او را با چاقو بترسانم. وقتی با هم درگیر شدیم، من چاقویی از زیر لباسم درآوردم نمی‌خواستم او را بزنم، فقط چاقو را پرت کردم و متاسفانه دوستم غرق در خون شد.
متهم گفت: بلافاصله فریاد زدم و کمک خواستم، از زنم خواستم گوشی تلفن را بدهد تا به پلیس خبر بدهم. بلافاصله به اورژانس و ماموران پلیس خبر دادم اما کاری از دست کسی برنیامد و او فوت شد.
متهم گفت: من از کرده خودم پشیمان هستم. مرگ غلامحسین یک اتفاق بود، خیلی ناراحت هستم و با اینکه نمی‌توانم چیزی را جبران کنم و او را به خانواده‌اش برگردانم، درخواست دارم مادرش در حق من بزرگواری کند و من را ببخشد. من هیچ قصدی برای قتل نداشتم و عذرخواهی می‌کنم.
در ادامه‌ همسر متهم در جایگاه حاضرشد، او گفت: من شاهد این درگیری نبودم اما می‌دانستم غلامحسین و شوهرم جر و بحث دارند تا اینکه روز حادثه صدای فریاد شوهرم را شنیدم بیرون که رفتم غلامحسین را غرق در خون دیدم و حالم بد شد. شوهرم به من گفت برو تلفن را بیاور و من هم این کار را کردم.
سپس زنی افغان که شاهد درگیری بود به جایگاه فراخوانده شد، او گفت: داشتم از خیابان رد می‌شدم که درگیری متهم و دوستش را دیدم. جعفر از زیر پیراهنش چاقویی بیرون کشید و به سینه مقتول زد، بعد هم بی‌خودی فرد دیگری را متهم کرد.
بنابراین گزارش بعد از شنیدن دفاعیات متهم و وکیل مدافعش هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

 

 

مسافرکش زورگیر دستگیر شد

روزنامه خراسان نوشت: یک عضو باند مسافرکش های زورگیر طی عملیات پلیس در مشهد دستگیر شد.
در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که از سوی سرنشینان یک خودروی پیکان کرم رنگ مورد تهدید و زورگیری قرارگرفته است، ماموران کلانتری قاسم آباد، بررسی های خود را در این باره آغاز کردند و به منظور دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
این گزارش حاکی است مالباخته در اظهارات خود به ماموران گفت که ازمیدان سپاد به عنوان مسافر سوار یک خودروی پیکان شدم که چند سرنشین داشت اما در بین راه یکی از سرنشینان خودرو با تهدید به وسیله چاقو، اموال و وجوه نقد مرا سرقت و سپس مرا رها کرد. به دنبال این اظهارات و با توجه به نشانه هایی که مالباخته از متهمان داده بود، ماموران در کمترین زمان ممکن و پس از تحقیقات فراوان یکی از سرنشینان پیکان کرم رنگ را که جوانی ۲۷ساله بود دستگیر کردند و به کلانتری انتقال و مورد بازجویی های فنی و پلیسی قرار دادند،
متهم در بازجویی ها به سرقت اموال مالباخته اعتراف کرد و اظهار داشت. در قالب مسافرکش وی را از میدان سپاد سوار خودرو کردم و سپس با کمک ۳تن از همدستانم با زور و تهدید چاقو اموال و وجوه نقد وی را به سرقت بردم. وی که سرکرده باند سارقان مسافرکش می باشد همچنین به ۴فقره سرقت در قالب مسافرکشی اعتراف کرد.

 

 

کارگری بر اثر سقوط از روی بالابر جان باخت

روزنامه خراسان نوشت: کارگری بر اثر سقوط از روی بالابر در مشهد جان باخت.
این حادثه ظهر گذشته و در بولوار شهید کریمی مشهد هنگامی رخ داد که یک کارگر ۵۰ ساله مشغول کار با دستگاه بالابر بود که بنا به دلایلی از روی این دستگاه سقوط کرد و در دم جان باخت.
به دنبال اعلام این موضوع از سوی مردم به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری شفا در محل حضور یافتند و به بررسی نحوه وقوع این حادثه پرداختند. این گزارش حاکی است در این زمینه پرونده ای تشکیل شد و بررسی ها در این باره ادامه دارد.

 

 

سرکرده مسلح باند بزرگ سرقت در مشهد دستگیر شد

روزنامه خراسان نوشت: شبکه بزرگ سرقت خودرو، منازل، مغازه و اموال داخل خودروها که در قالب چندین باند و در شهرهای مختلف کشور فعالیت می کردند پس از ۴ماه کار اطلاعاتی و پلیسی در مشهد متلاشی شد.
اوایل خردادماه گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی غرب مشهد از طریق منابع و مخبران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند به صورت گسترده و در غرب مشهد اقدام به سرقت می کنند بررسی گزارش هایی نیز که از طریق مالباختگان به پلیس اعلام شده بود بیانگر آن بود که اعضای این باند بسیار حرفه ای عمل می کنند و ردپایی از خود در سرقت ها برجا نمی گذارند به همین منظور و به دستور سرگرد غفاری فر (رئیس پلیس آگاهی غرب مشهد) تیم ویژه ای از کارآگاهان زبده به سرپرستی سروان رحیم پور مامور تحقیق روی این پرونده شدند. در اثنای رسیدگی به این پرونده فردی با تسلیم شکوائیه ای به کارآگاهان اعلام کرد خودرو زانتیای وی در بولوار لادن مشهد مورد دستبرد سارقان قرار گرفته و مبلغ ۲میلیون تومان وجه نقد، لپ تاپ، مدارک شناسایی، ضبط و پخش خودرو و اسناد مهم دیگر از آن سرقت شده است.
بنابراین گزارش، کارآگاهان با پیگیری این پرونده موفق شدند ۳تن از عاملان این سرقت را با استفاده از شگردهای اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و آنان را در عملیات های جداگانه دستگیر کنند. این ۳ متهم که بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن دارند در بازجویی ها عنوان کردند فردی به نام علیرضا که عضو اصلی یک باند سرقت است به خودروها دستبرد می زند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این پرونده گفت: ریشه یابی این پرونده توسط کارآگاهان نشان داد که آنان با یک شبکه سرقت طرف هستند که هرکدام از سارقان در باندهای جداگانه اقدام به سرقت خودرو و اموال داخل آن می کنند بنابراین کارآگاهان با راهنمایی متهمان دستگیر شده علیرضا را دستگیر کردند.
سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی افزود: این متهم که تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفته بود اعتراف کرد که ۲دستگاه پراید و یک دستگاه پژو ۲۰۶ را از مناطق مختلف شهر سرقت کرده و به اموال داخل چند خودرو نیز با همکاری ۴تن دیگر از اعضای باند در مناطق بولوار صیاد شیرازی، آب و برق و هنرستان دستبرد زده است. وی اضافه کرد: کارآگاهان با جمع آوری اطلاعات گسترده درباره اعضای باندی دیگر از این شبکه و طی چندین عملیات پلیسی موفق شدند ۳ تن دیگر از عاملان اصلی سرقت ها در مشهد را شناسایی کنند اما سرکرده این باند که احتمال مسلح بودن وی وجود داشت، همچنان فراری بود. سرهنگ بیدمشکی با اشاره به این که کارآگاهان پس از دستگیری ۲ عضو دیگر این شبکه تلاش خود را برای دستگیری سرکرده باند آغاز کردند، افزود: کارآگاهان با به کارگیری شگردهای پلیسی سرکرده این باند را که «محمد» نام دارد به داخل یک منزل مسکونی در انتهای بولوار شهیدبرونسی کشاندند و در یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
وی گفت: در بازرسی بدنی از این جوان ۲۵ ساله یک قبضه کلت جنگی به همراه ۸ تیر فشنگ کشف شد و خودرو پراید وی که در مقابل منزل پارک شده بود، مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد خودرو مذکور سرقتی بوده و چندی قبل در مشهد سرقت شده است. همچنین از صندوق عقب خودرو پراید تعداد زیادی سوئیچ متعلق به خودروهای دیگر، شاه کلید، ابزار و آلات سرقت مانند قیچی آهن بری، دوربین فیلم برداری و مقداری موادمخدر کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ادامه بازرسی از مخفیگاه متهمان، دستگاه کلیدسازی، اسناد و مدارک و غیره نیز کشف شد.
وی اضافه کرد: این جوان ۲۵ ساله در اعترافات خود عنوان کرد که اسلحه را از داخل یک خودرو پرشیا در بولوار جانباز مشهد سرقت کرده و در چندین فقره از سرقت ها آن را به همراه داشته است.
سرهنگ کارآگاه بیدمشکی با بیان جزئیات دیگری از متلاشی شدن این شبکه سرقت تصریح کرد: این جوان مسلح همچنین اعتراف کرده است که با همدستی ۳ جوان دیگر که متواری هستند در قالب یک باند دیگر اقدام به سرقت می کرده است که تلاش کارآگاهان برای ریشه یابی و دستگیری اعضای دیگر این شبکه همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: متهمان این پرونده اعتراف کرده اند که در شهرهای نیشابور، مشهد، گرگان، شاهرود، سبزوار و غیره به اموال مردم دستبرد زده اند و خودروهایی مانند پراید، پژو ۲۰۶ ، مگان، مزدا تک کابین و دوکابین، پاترول، پژو ۴۰۵ و پژوپارس را به سرقت برده اند.
این مقام انتظامی با بیان این که متهمان این شبکه تاکنون به ارتکاب ۳۷ فقره سرقت اعتراف کرده اند، گفت: اعضای این شبکه در اعترافات خود اظهار داشته اند که با همدستی افراد د یگر به مغازه ها و منازل شهروندان نیز دستبرد زده اند که تحقیقات کارآگاهان در این باره نیز آغاز شده است و بازجویی از متهمان برای کشف سرقت های دیگر آنان ادامه دارد.

 

 

متهم به کلاهبرداری های میلیونی در مشهد تحت تعقیب قرارگرفت

روزنامه خراسان نوشت: فردی که در پوشش بنگاه معاملات املاک، منازل شهروندان را به رهن واگذار می کرد، به اتهام کلاهبرداری های میلیونی تحت تعقیب پلیس قرارگرفت و مقام قضایی نیز برای شناسایی و دستگیری متهم فراری دستور انتشار عکس بدون پوشش وی را در رسانه ها صادر کرد.
ماجرای این پرونده از آن جا آغاز شد که خردادماه گذشته فردی با تسلیم شکوائیه ای به ماموران انتظامی گفت: شانزدهم خرداد ماه برای رهن یک آپارتمان به بنگاه املاک واقع در منطقه قاسم آباد رفتم و پس از بازدید یک واحد آپارتمان مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال به عنوان رهن منزل به بنگاه دار سپردم اما وقتی مالک ساختمان از تحویل آن خودداری کرد متوجه شدم که بنگاه دار کلاهبرداری کرده و متواری شده است. در اثنای رسیدگی به این پرونده مشخص شد که متهم مذکور مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال دیگر نیز با همین شگرد از فرد دیگری کلاهبرداری کرده است.
این گزارش حاکی است: با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده به مجتمع قضایی شهید کامیاب ارسال و در شعبه ۶۰۷ زیرنظر قاضی مسعود معینی تحت رسیدگی قرار گرفت. مقام قضایی نیز با صدور دستورات ویژه ای پرونده مذکور را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرارداد تا درباره اقدامات مجرمانه متهم تحقیقات بیشتری صورت گیرد.
بررسی های کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری آگاهی مشخص کرد که متهم با مغازه ای که پدر خانمش اجاره کرده بود و با تهیه مجوز جعلی مبالغی برای خرید و فروش و یا رهن منازل از مردم دریافت کرده و سپس متواری شده است. بنابراین به دستور بازپرس شعبه ۶۰۷ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، پدر زن متهم احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما وی گفت: متهم از ۲ سال قبل دخترم را به عقد خود درآورد و چون از تهران به مشهد آمده بود و شغلی نداشت ابتدا با دخترم در تولیدی پوشاک فعالیت داشت اما به دلیل مشکلات این کارشان را متوقف کردند. پس از آن او به من پیشنهاد بنگاه املاک را داد و از اعتبار من استفاده کرد. وی گفت: من سابقه ای در بنگاه داری نداشتم و کارگر ساده ای هستم که پس از سال ها کار در مرغداری بازنشسته شدم و اطلاعی از اقدامات مجرمانه دامادم ندارم و هیچ قولنامه و یا سندی را هم امضا نکرده ام.
گزارش خراسان حاکی است: با توجه به این که احتمال می رود متهم کلاهبرداری های دیگری را نیز با این شیوه انجام داده باشد و از سوی دیگر به اتهام جعل و کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار دارد قاضی معینی با صدور دستور انتشار عکس بدون پوشش وی در رسانه ها، از شهروندان خواست در صورتی که اطلاعی از این فرد دارند با تلفن ۱۱۰ و یا ۲۱۸۳۷۰۰ پلیس آگاهی تماس بگیرند و یا مراتب را به شعبه ۶۰۷ بازپرسی مجتمع قضایی شهید کامیاب اطلاع دهند.

mojrem

 

دستگیری قاتل قبل از فرار از ایران

روزنامه شرق نوشت: جوانی که به وسیله یک چاقو صاحب‌کارش را در استان اصفهان به قتل رسانده بود، در ورامین دستگیر شد. سرهنگ «فتحی»، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در این‌باره گفت: ماموران به دنبال دریافت خبری از تعدادی کارگر فصلی مبنی بر رفتار و حرف‌های مشکوک یکی از کارگران به نام «خانعلی» و احتمال ارتکاب قتل توسط وی به تحقیق در این رابطه پرداختند.
سرهنگ «فتحی» افزود: سرانجام با به‌کارگیری منابع اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی و فنی مشخص شد فردی که ظن کارآگاهان را برانگیخته، به تازگی از استان اصفهان وارد ورامین شده است و قصد دارد از ایران برود؛ به این ترتیب متهم دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه قتلی شد، اما با کمک یک نفر از دوستان متهم، محل کار و سکونت او در استان اصفهان شناسایی و معلوم شد این جوان صاحب‌کارش را به قتل رسانده و فرار کرده بود. پس از افشای این موضوع متهم اعتراف کرد به دلیل اختلافات مالی صاحب‌کارش را با چاقو کشته است.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: قتل سال گذشته در یک دامداری اتفاق افتاده بود.

 

 تصادف 20 خودرو در اتوبان قزوین - کرج

ایرنا نوشت: تصادف 20 خودرو که دوشنبه شب در بزرگراه قزوین - کرج در محدوده ی کمالشهر استان البرز رخ داد، عبور و مرور در این بزرگراه را با مشکل مواجه کرد. 
این تصادف که ساعت 23 دوشنبه شب رخ داده ،تلفات جانی نداشه اما شماری از سرنشینان خودروها مجروح شدند که به کناره های اتوبان انتقال یافتند.
پلیس و نیروهای امدادی هم اکنون در حال کمک رسانی و بازگشایی اتوبان قزوین - کرج هستند. علت بروز این تصادف در دست بررسی است.

 

 

انهدام بزرگترین باند زورگیری پایتخت/ 30 نفر دستگیر شدند

خبرگزاری مهر نوشت: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند باند بزرگ زورگیری در پایتخت را شناسایی و متلاشی کنند.
ماموران پلیس آگاهی تهران موفق شدند بزرگترین باند زورگیری در سطح شهر را شناسایی و منهدم کنند. در عملیات ویژه ماموران پلیس آگاهی بیش از 30 نفر از اعضای اصلی این باند که از صدها نفر از شهروندان اخاذی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان و جرائم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

 

 

درگیری منجر به قتل در قهوه‌خانه‌ای در میانه

فارس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: وقوع درگیری خونین در یک قهوه‌خانه در شهرستان به مرگ یک نفر انجامید.
فریدون حیدری اظهار داشت: در پی گزارش واصله مبنی بر وقوع یک درگیری در قهوه‌خانه‌ای در حوزه استحفاظی کلانتری 11 شهرستان، عوامل کلانتری مذکور به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: ماموران در محل مشاهده می‌کنند افرادی به هویت «مهدی-خ» 24 ساله و «م-خ» 52 ساله به علت اختلافات قبلی در محل با هم درگیر شده و با چاقو همدیگر را زخمی کرده‌اند.
حیدری ادامه داد: در نتیجه این درگیری هر دو آنها مجروح شده که طی آن جوان 24 ساله در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان میانه اظهار داشت: تحقیقات به عمل آمده نشان داده که ضارب به هویت مذکور معتاد بوده است.

 

 

تصادف زنجیره‌ای 8 خودرو در کرج

فارس نوشت: رئیس پلیس راه استان‌های تهران و البرز گفت: ساعت 6:30 صبح امروز برخورد بیش از 8 خودروی سواری در حوالی کرج ترافیک ایجاد کرد.
 همایون شریفی اعلام کرد: خوشبختانه این تصادف خسارات جرحی و فوتی نداشته است.وی افزود: این تصادف به علت عدم رعایت فاصله طولی از سوی رانندگان بوده است.
این مسئول تاکید کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی علاوه بر حفظ جان خود در حفظ سلامتی دیگر رانندگان نیز تاثیرگذارند.
به گفته شریفی به محض اطلاع از این تصادف ماموران راهنمایی اقدامات لازم به منظور برطرف کردن ترافیک را انجام داده و هم اکنون این مسیر بازگشایی شده است.

 

 

دیگر نمی توانم با همچین مردی زندگی کنم

برنا نوشت:علاوه بر مشکلاتی که در روابط زناشویی داریم، همسرم نمی‌تواند شور و اشتیاق جوانی را درک کند و از من توقع دارد مانند زنان مسن رفتار کنم.
این بار در مجتمع قضایی شهید محلاتی 1 با زن جوانی به نام  لیلا آشنا می شوم که در حال تکمیل پرونده خود برای گرفتن طلاق از همسرش است.
وی با بیان اینکه در سن 14سالگی به دلیل فقر فرهنگی و مادی، خانواده ام من را مجبور به ازدواج با مردی کردند که 16سال از من بزرگ تر است، می گوید: وقتی جوان تر شدم فهمیدم که او مرد زندگی من نیست و هیچ احساس و علاقه ای نسبت به او ندارم.
این زن جوان با تأکید بر اینکه اعتیاد همسرم، روابط زناشویی‌مان را دچار مشکل کرده است،  خاطرنشان کرد: رفته رفته با افزایش مشکلات زندگی مشترکمان، همسرم به مواد مخدر صنعتی معتاد شد و توانایی جنسی خود را به طور کامل از دست داد و زندگی از آنچه بود برایم غیر قابل تحمل تر شد.
لیلا همچنین ادامه داد: علاوه بر مشکلاتی که در روابط زناشویی داریم، همسرم نمی تواند شور و اشتیاق جوانی را درک کند و از من توقع دارد مانند زنان مسن رفتار کنم.
وی در این باره خاطرنشان کرد: او حاضر به جدایی نیست، اما من توانستم با گواهی پزشک مبنی بر عدم توان جنسی او دادخواست طلاق دهم.
این زن جوان در پایان گفت: اگر چه مجبور هستم به دلیل شرایط مالی نامناسب و عدم توان نگهداری از فرزند 6 ساله ام از او بگذرم، اما دیگر نمی توانم با همچین مردی زندگی کنم.


56282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    27 8
    وااااي خدايا ما داريم به كدام سمت مي رويم؟؟كه يك پدر 3 دخترش رو مي كشه به هم خودش به عنوان ولي دم حتما مياد و رضايت مير ده..
  • بدون نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    23 4
    خدایشش مملکت در امن و امان است
  • مريم IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    23 7
    دختران بي گناه.. به كدام گناه كشته شدند؟....اگر پسر بودند احتمالا كشته نمي شدند ..چون پسران معمولا متجاوزان هستند و دختران مورد تجاوز قرار گرفتگان!..واقعا متاسفم..اين ظلم كي تمام خواهد شد؟
  • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    13 2
    همه چي آرومه......................................................
  • كبري IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    5 1
    چراپدرمادرايي كه مي خوان از هم جدا بشن بچه ميارن آخه اون بچه چه گناهي كرده كه قرباني بشه
  • بدون نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    3 10
    چقدر فشار زندگی روی این شخص بوده كه يك پدر 3 دخترش رو مي كشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • رضا - بوشهر IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
      11 1
      كسي نبايد فرزندانش را به هر دليلي بكشد. اگر مرد بود خودش را ميكشت. كسي نمياد براي كسي به جرم دلسوزي طرف را بكشد اين منطق حيوان است نه انسان. گرچه در حيوانات هم چنين چيزي سراغ نداريم. دادگاه بايد ايشان را اعدام كند. حيف اسم پدر اف بر اين حيوان صفت ها
  • بی نام US ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    3 4
    هیچوقت کسی را قضاوت نکنید چون این کار مختص خداست انشاالله همه رو خودش به راه راست هدایت کنه