۱ نفر
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
مربی اسپانیایی در ایران بُت شد

ایسنا نوشت: روزنامه معتبر اسپانیایی در گزارشی به شرایط فعلی پاکو خمس در ایران پرداخته است.

روزنامه as اسپانیا در گزارشی با عنوان «تمدید قرارداد پاکو خمس تا سال ۲۰۲۶ در ایران» به شرایط این مربی اسپانیایی در تیم تراکتور پرداخته است.

در گزارش این روزنامه اسپانیایی آمده است: «پاکو خمس، دسامبر سال گذشته با تیم تراکتور وارد فوتبال ایران شد و فقط در چهار ماه او تبدیل به یک بت شده و قراردادش برای سه فصل دیگر تمدید شده است، سرمربی اسپانیایی تا پایان فصل و یک سال اختیاری دیگر، قرارداد امضا کرده و با این حال مسئولان تراکتور آنقدر از کار او راضی هستند که قرارداد جدیدی برای تمدید تا تابستان ۲۰۲۶ امضا کردند.

باشگاه تراکتور در تاریخ ۶ دسامبر از جذب پاکو خمس خبر داد که این سرمربی ۱۴ روز بعد اولین بازی را با تیم جدید خود را انجام داد، در آن زمان باشگاه تراکتور در رده هفتم جدول قرار داشت و آمدن سرمربی اسپانیایی تاثیرات مورد انتظار را داشت، او در ۱۵ بازی با آمار هشت برد، سه تساوی و چهار شکست به میدان رفته است؛ در مجموع ۲۷ امتیاز که تراکتور را به رده پنجم رسانده و تنها یک امتیاز با گل گهر سیرجان رده چهارمی فاصله دارد. آنها هفته، گذشته با برتری مقابل سپاهانی که صدرنشین هستند و تنها دو بازی را باخته بودند، به مهمترین برد دست یافتند.

عملکرد خوب پاکو خمس در تراکتور باعث شد تا در فهرست نامزدهای سرمربیگری ایران هم قرار بگیرد، در نهایت، محدودیت‌های مالی و تحریم‌های خارجی باعث شد که فدراسیون ایران امیر قلعه‌نویی را که پیش از این بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ این سمت را بر عهده داشت، انتخاب کند.»

به گزارش ایسنا، پاکو خمس پیشنهاداتی هم برای بازگشت به اسپانیا داشت، اما تجربه حضور در ایران چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر شخصی بسیار غنی بوده و همین امر باعث شده تا حضورش در لیگ ایران را تمدید کند. تراکتور دومین تجربه این مربی در خارج از کشور اسپانیا پس از سرمربیگری تیم مکزیکی کروز آزول در سال ۲۰۱۷ است.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1753100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    امید است فوتبال ایران هم از این فرصت بوجود آمده توسط مربیان خارجی آزموده شده جهت ارتقای خود استفاده نماید