تصویر تعهدنامه فتح‌الله‌زاده برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان

تسنیم نوشت: حسین‌ قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی تصویر نامه مربوط به بازگرداندن پول از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال را منتشر کرد.

پس از بیانیه دوم سازمان خصوصی‌سازی و تأکید دوباره این سازمان بر تخلف رخ داده از سوی باشگاه استقلال، حسین‌ قربان‌زاده در صفحه شخصی خود تصویری از تعهد علی فتح‌الله‌زاده منتشر کرد.

این تصویر هم‌راستای با محتوای بیانیه دوم سازمان خصوصی‌سازی است که در آن به فرصت داده شده به فتح‌الله‌زاده تا 30 فروردین ماه سال جاری اشاره دارد.

علی فتح‌الله‌زاده , تیم فوتبال استقلال ,

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1752977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی DE ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    متاطفانه اینکه قلم خوردگی داره و چون نوشته نشده و اشاره‌ای به قلم خوردگی داشتن نشده اعتباری نداره
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      1 0
      لازم باشه کارشناس خط دادگستری میتونه صحت دست خط رو تایید کنه. موضوع اصلی اینه که نباید این فاجعه پنج میلیاردی موجب فراموشی فاجعه بزرگتر یعنی سرنوشت چند صد میلیارد دیگر شود که مدیران قبلی باید پاسخگو باشند. از فتحی تا آجورلو. این بحران نشاد داد که خیلی از بدنه دولتی ما دچار فسادی هزاران هزار میلیاردی هستند.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    من به جای فتح الله زاده بودم با قربانزاده که دارای شخصیت منیت طلبی است ومهمتر از ان به هیچ عنوان موافق پیشرفت باشگاه استقلال نیست وبا فتح‌الله از قبل مشکل داشته هیچ توافق نامه ای امضا نمیکردم وترخیح میدادم از طریق مراجع قضایی حل شود چون تحت هر شرایطی قربانزاده به دلایلی از جمله گماردن افراد خاص و اشناهای خودش در راس استقلال توافق نخواهد کرد حتی نوشتن این به عبارتی اقرار نامه برنامه از پیش تعیین شده از طرف قربان زاده با اجرای معاون خودش بودهمین قربانزاده باید جواب پس بدهد که چرا زمان اجرلو شش صد ملیارد هزینه های الکی شده بود چرا نظارت وپیگیری نکرده بود ومیگوید نظارت کار من نیست پس اگر نیست پس حرفی بر گفتن نیست
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    اقای قربان زاده اگر شما به عنوان ریاست سازمان خصوصی‌سازی جمع وتفر یق بلد باشید دو ملیاد تومان با سه ملیارد میشود پنج ملیارد نه پانصد ملیون تومان که در این امان نامه ات نوشتین توتقصیر نداری اونی که تو را گذاشته مقصر است