سه ماه پس از ثبت اولین حمله / روزنامه دولت، خواستار «شناسایی و مجازات «سریع‌تر» عاملان و آمران مسمومیت‌ها» شد

روزنامه ایران نوشت مردم نیز امیدوارند تا هرچه سریعتر ابعاد این حوادث برای آنها تبیین شده و عاملان و آمران مسمومیت دانش‌آموزان به مجازات کشیده شوند.

  • با تداوم مسمومیت دانش‌آموزان دختر در مدارس کشور دیگر می‌توان به قطعیت گفت این اقدام که از سوی مسئولان کشور نیز «عمدی» ارزیابی شده است، در راستای رسیدن به اهداف کلان‌پروژه «ایجاد ناامنی در ایران» است.

  • انگیزه تخریب امنیت روانی مردم با هدف ضربه به اعتماد عمومی، وجه مشترک مسمومیت دانش‌آموزان با اغتشاشاتی است که تحت عنوان «زن، زندگی، آزادی» شکل گرفت. جریانی که سعی دارد با تحت‌الشعاع قرار دادن سلامت دانش‌آموزان و متهم کردن دستگاه‌های کشور، بر اقدام خرابکارانه خود نعل وارونه بزند. این درحالی است که با واکاوی واکنش‌های رسانه‌ای ضدانقلاب نیز به خوبی می‌توان به شواهد متعددی از این‌همانی ماجرای مدارس با کلان‌پروژه ناامنی رسید که منافع غرب در مقابله با ایران را تأمین می‌کند.

  • دستگاه‌های امنیتی کشور نیز شاید خیال نمی‌کردند که برنامه‌ریزان آشوب‌های ۱۴۰۱ تا این حد از مدارس دخترانه و سلامت دانش‌آموزان معصوم به عنوان حربه‌ای برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی و امنیت روانی مردم ایران استفاده کنند و در جنایت‌بارترین وضع ممکن اهداف غیرانسانی خود را از این مسیر دنبال کنند. چنانچه مردم نیز امیدوارند تا هرچه سریعتر ابعاد این حوادث برای آنها تبیین شده و عاملان و آمران مسمومیت دانش‌آموزان به مجازات کشیده شوند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1737952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =