۰ نفر
۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۲

نرخ سکه بهار آزادی در معاملات هفته گذشته قراردادهای آتی بورس کالا، تا مرز 700 هزار تومان برای تحویل اسفندماه افزایش یافت.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، در مجموع 37 هزار و 351 قرارداد سکه هفته گذشته در بازار آتی بورس کالا منعقد شد که سکه در بالاترین قیمت به 697 هزار تومان برای تحویل در اسفند ماه رسید.
در قراردادهای تحویل شهریورماه، چهار هزار و 350 قرارداد سکه منعقد شد که سکه در بالاترین قیمت به 604 هزار تومان و در پایین ترین قیمت به 566 هزارتومان رسید.
همچنین در معاملات تحویل آبان ماه 7هزار و 569 قرارداد سکه خرید و فروش شد که 270 مشتری فعال در این بازار شرکت کردند. همچنین بیشترین قیمت سکه در این قرارداد به 636هزار تومان و پایین ترین نرخ سکه به 591 هزار تومان رسید.
نکته جالب در معاملات هفته گذشته رونق قراردادهای تحویل دی و اسفندماه امسال بود به طوریکه در معاملات تحویل دی ماه 11هزار و 54 قرارداد ثبت شد که سکه در بیشترین قیمت به 665 هزار و 600 تومان و در کمترین قیمت به 617 هزار تومان رسید.
اما در پر رونق ترین معاملات هفته گذشته، 14 هزار و 378 قرارداد سکه برای تحویل اسفند منعقد شد که سکه در بیشترین قیمت به 697 هزار تومان رسید.
نرخ تسویه سکه در معاملات هفته گذشته 680 هزار تومان به ثبت رسید که کارشناسان بازار از رسیدن قیمت ها به 700 هزار تومان در روزهای آینده خبر می دهند.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    حدس بزنید چه کسانی می خوان سرمایه ها جذب بازار سکه و ارز بشه!!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    0 0
    مقصر اصلی خریداران هستند
  • بدون نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    0 1
    به امام صادق (ع) از طرف مردم شکایت شد به گرانی گوشت و امام بلافاصله فرمودند مدتی خرید نکنید تا نتیجه را ببینید
  • babak IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    1 0
    باسلام بنظرمن بدترين حالت دراين بازار نابسامان سكه اعلاام نرخهاي بسياربالا توسط مسئولين بانكي و يااقتصادي است كه باعث شده مردم بنحو جنون آميزي به خريد دست زده و تمام سرمايه هايي كه ميتوانست در جهت بهبود اوضاع مملكت سرمايه گذاري شود به بازار سكه سرازيرشود