قانم مقام حزب موتلفه می گوید اصولگرایان رای خراب کن آدم های خوبی هستند که در هنگام انتخابات، رای دیگر اصولگرایان را می شکنند.

اسدالله بادامچیان در گفت و گو با خبرآنلاین، در خصوص یاداشت اخیر خود در نشریه این حزب و اینکه مقصودش از اینکه اصولگرایان رای خراب کن چه کسانی هستند، گفت: آنها افراد خوبی هستند که با علم به اینکه می دانند در انتخابات جاری، رقیبی وجود دارد که اصولگرا نیست و برای مجلس هم مفید نیست، اما دو تا سه تا چهار تا از آنها نامزد می شوند و رای مجموعه اصولگرایان را می شکنند.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی این اظهار نظر را متوجه عملکرد جبهه پایداری می دانند، با بیان اینکه بنده اثباتا نسبت به جبهه پایداری اعلام موضع ندارم، تصریح کرد: نمی دانم آنها در جبهه متحد اصولگرایان وحدت را حفظ می کنند یا اینکه ممکن است کنار بکشند. چون موضوع مبهم است بنده  نمی توانم اظهار نظر کنم. بنابراین له یا علیه آنها  اظهار نظر کنم.

بادامچیان در خصوص برخی اظهار نظرها درباره ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی، اظهار داشت: این سوال را باید از دوستان جبهه پایداری بپرسید، ولی علی القاعده ادعای اینکه اینها با جریان انحرافی مرتبط هستند با مدعیان است.

تحلیل بادامچیان از ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی
وی ادامه داد: اظهارنظر ها در جامعه فراوان است و ما هم نمی توانیم به همه ها پاسخ دهیم و موظف هم نیستیم، ولی اینکه مجموعه دوستان جبهه پایداری مواضعشان با آن جریان یکی باشد موجب می شود آبرو و موقعیت آنها تضعف شود؛ بنابراین وقتی آنها اعلام می کنند ما ارتباطی با جریان انحرافی نداریم، باید حرف آنها را قبول کرد.

جوانفکر می گفت جبهه پایداری دشمنان سیاسی احمدی نژاد هستند
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در خصوص اخباری که درباره دیدار محصولی و رئیس جمهور و دستور وی برای کمک به جبهه پایداری هم منتشره شده، اظهار داشت: قرآن به ما دستور داده درباره چیزی که علم نداریم اظهار نظر نکنیم. باید کمی صبر کرد. چون آن  کسانی که این خبر را دادند لابد بر اساس یک سند ضبط  شده این حرف را نزدند. ضمن اینکه آقای جوانفکر در آغاز تشکیل جبهه پایداری در اظهار نظری این گروه را مخالفین سیاسی آقای احمدی نژاد دانست، در حالی که دوستان یکی از سایت های خبری که از حامیان رئیس جمهور هستند، از این جبهه حمایت جدی دارند.

 هر کس خوش بهتر می داند عقبه اجتماعی اش چقدر است
بادامچیان که پیش از این در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرده بود اعضای جبهه پایداری بیش از اندازه عقبه اجتماعی خود را دست بالا گرفته اند در پاسخ به این پرسش که چگونه می توان عقبه اجتماعی یک تشکل را محاسبه کرد، گفت: هر تشکیلاتی، خودش بهتر می داند عقبه اجتماعی اش چه میزان است؛ البته گاهی ممکن است تشکلی دچار اشتباه در سطح و عمق این عقبه شود. و لذا اطلاعی که دوستان این جبهه دارند، بنده ندارم اما اینکه آنها در اجتماع چه موقعیتی پیدا می کنند بسته به مواضعشان است.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید این تشکل به صورت مستقل توانایی رای آوری در تهران را دارد، با بیان اینکه برای این تحلیل ها هنوز زود است و دوستان هم در مرحله مذاکره هستند، افزود: الان هم که آنها هنوز اعلام استقلال نکردند. قرار نیست وقتی کار به جایی نرسیده تحلیل هایی کرد که بعدا غلط از آب در بیاید و به وحدت آسیب برساند.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =