هنوز وضعیت همراهی جبهه پایداری با کمیته وحدت اصولگرایان نامشخص است اما همچنان واکنش ها به انتظارات این مجموعه در میان اصولگرایان ادامه دارد.

اسدالله بادامچیان که پیش از این در گفت وگو با خبرآنلاین گفته بود جبهه پایداری از ابتدا خودش را دست بالا گرفته بود اما حتی دولتی ها قبولش ندارد، در جدیدترین اظهارنظر خود در پاسخ به مهر درباره اینکه آیا از علت عدم شرکت اعضای معرفی شده جبهه پایداری به کمیته وحدت اصولگرایان با خبر است، گفت: «بهتر است اعضای این جبهه این سئوال را پاسخ دهند، اما آنچه من می دانم این است که آنها خواسته هایی دارند که رایزنی شان هنوز به نتیجه خاصی نرسیده و مذاکره آنها با کمیته وحدت اصولگرایان همچنان ادامه دارد».

جبهه پایداری به عنوان یکی از تشکل های عضو کمیته 7+8 تا کنون از شرکت در جلسات این گروه خودداری کرده و شرط حضور خود را اخراج تعدادی از نمایندگان دیگر گروه ها از کمیته خوانده است.

پاسخ های بادامچیان درباره نتیجه سهم خواهی ها هم نشان می دهد او مخالف این روش سیاسی است. او تاکید کرده «سهم خواهی خیلی در مملکت ما جایی ندارد و این نوع سهم خواهی ها به جایی نمی رسد این مردم هستند که باید رای بدهد مردم ما به خیلی از کسانی که صاحبان قدرت معرفی می‌کنند رای نمی دهند».

وی در عین حال گفت:«همه کسانی که افرادی برای ورود به انتخابات معرفی می کنند سهم خواه نیستند، عده ای معتقدند شایستگی ورود به عرصه انتخابات را دارند، عده ای هم بنا به وظیفه شرعی سیاسی وارد میدان می شوند، بنابراین نمی توان گفت هرکسی معرفی شد برای سهم خواهی آمده است.»

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =