استفاده از تمام ظرفیت ها برای ریشه کنی بی سوادی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت :برای ریشه کن کردن بی سوادی در استان نیاز به یک عزم و اراده ی جدی و همکاری همه سازمان های مرتبط به منظور شناسایی و جذب افراد بی سواد در سطح استان می باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست بهبود کیفیت سواد آموزی استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی و جذب افراد بی سواد خاطر نشان کرد : برای ریشه کن کردن بی سوادی در استان نیاز به یک عزم و اراده ی جدی و همکاری همه سازمان های مرتبط به منظور شناسایی و جذب افراد بی سواد در سطح استان می باشد.

وی گفت : در سال گذشته ۴۴۵۱ نفر بی سواد در سطح استان شناسایی گردید و با تعداد ۲۳ موسسه و شرکت غیر دولتی قرار داد منعقد شد و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان دوره های سواد آموزی برای این افراد برگزار شد.

افشین امیریان گفت : در سال جدید پیش بینی مبگردد در هر سه دوره سواد آموزی مجموعا ۴۵۶۰ نفر تحت پوشش فعالیت های سواد آموزی قرار گیرند که این حجم بین مناطق بسته به جمعیت و درصد بی سوادی توزیع شده است.

وی افزود : در سال جاری برای کاهش بی سوادی در استان تفاهم نامه هایی با اداره زندان ها، نیروهای مسلح و اداره تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برای آموزش زندانیان، سربازان و کشاورزان کم سواد و بی سواد بسته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1705452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =