افتتاح خانه یاریگران زندگی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری

خانه یاریگران زندگی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با هدف کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در آیین افتتاح خانه یاریگران زندگی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری در شهرکرد، گفت: مرکز مشاره و مشاوران در تغییر مسیرهای زندگی انسان‌ها نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند یک انسان را به تمام معنا زنده کنند.

افشین امیریان با اشاره به اینکه در حوزه آسیب‌های اجتماعی اتفاقات بسیار بزرگی در آموزش و پرورش رخ داده است، تصریح کرد: در آموزش و پروش نظام جامع مراقبت از دانش‌آموزان شکل گرفت که هنوز در ابتدای راه خود است و راهی طولانی در پیش دارد. خط ۱۵۷۰ نیز خط بسیار ارزشمندی است، و طبق رایزنی‌ها در استان اگر فردی با این خط تماس گرفت و کارشناسان ما با فرد دیگری در حال صحبت و مشاوره بودند، آن فرد معطل نمی‌شود و به صورت خودکار به مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان متصل خواهد شد.

امیریان در خصوص خانه یاریگران زندگی گفت: این مرکز به عنوان یک مرکز استانی می‌تواند طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی را در سطح استان داشته باشد، البته باید برنامه‌ریزی‌ها در خصوص این مرکز را در دو مسیر محتوای موجود در این خانه و اثرات آن در مدارس دنبال کنیم: زیرا کانون اصلی ما در حوزه تعلیم و تربیت، مدرسه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1705161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =