سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای، هرگونه فعالیتی برای پیش ثبت نام، تبلیغات و اخذ وجه برای ثبت نام عمره مفرده را تحلف دانست.

پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، اعلام کرد، شرایط ثبت‌نام مرحله جدید عمره مفرده فقط از طریق سازمان حج و زیارت تعیین و اعلام می‌شود و هنوز برای ثبت نام، زمانی مشخص نشده است. 

شیوه ثبت‌نام اعم از زمان ثبت‌نام، مبلغ ودیعه ثبت‌نام و همچنین بانک عامل (بانک ثبت‌نام‌کننده) به‌صورت رسمی از طریق رسانه‌های جمعی، روزنامه‌های کثیر‌الانتشار و همچنین سایت رسمی سازمان حج و زیارت به نشانی www.hajnews.ir به اطلاع خواهد رسید. 

به گزارش پایکاه اطلاع رسانی حج، هفته آینده زمان ثبت نام عمره مفرده اعلام می شود. به همین دلیل هرگونه اقدام اعم از پیش‌ثبت‌نام یا تبلیغات در این مورد قبل از صدور اطلاعیه رسمی از طرف سازمان حج و زیارت مورد تایید سازمان حج و زیارت نیست.

همچنین واحد اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت با شماره تماس7 ـ 64512701 در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان است.

به گزارش این پایگاه برخی از شعب بانک‌ها در حالی که هنوز رایزنی‌ها در حج و زیارت برای تعیین بانک عامل ودیعه‌گذاری عمره در حال انجام است تا شورایعالی حج در این زمینه تصمیم‌گیری کند، اقدام به دریافت وجه از مردم کرده که این امر تخلف مسلم محسوب می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری (www.hajj.ir کلیک کنید) آخرین اخبار و اطلاعات ثبت نام عمره مفرده را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    زودتر اطلاع رسانی کنید .شهریور شد.
  • صالح IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 2
    باسلام یه سئوالی دارم که اگرجوابم روبدیدممنون میشم.درحال حاضرمجردهستم.میخوام توی دورجدیدثبت نام عمره انجام بدم.منتهاغیرازخودم برای همسراحتمالی آینده م هم میخوام یکی بنویسم که به وقتش باهم مشرف بشیم.میخواستم بدونم سازمان حج وزیارت برای امثال من برنامه ای یاراهکاری ارائه داده؟آیامن امکان چنین کاری رودارم؟اگرجواب سئوالم مثبته به چه صورتی بایداین کارروانجام بدم؟لطفابرام کامل توضیح بدیدکه توجیه بشم.ممنون اززحمات تون.اجرتون باخودخدا.یاحق