رونمایی از دو جلد کتاب زیست محیطی به مناسبت هفته ملی کودک در لرستان

به مناسبت هفته ملی کودک و روز کودک و محیط زیست از دو جلد کتاب زیست محیطی با عنوان سمندر لرستانی و ماهی کور با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان ازنا رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،در آئینی به مناسبت هفته ملی کودک با شعار « حال خوش زندگی، رنگ خوش زندگی» و روز کودک و محیط زیست با حضور سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، شهردار و رئیس شورای شهر ازنا، انجمن های زیست محیطی شهرستان و مولف کتاب خانم ملیحه پوریان از دو جلد کتاب زیست محیطی مخصوص سنین کودک و نوجوان با عنوان سمندر لرستانی و ماهی کور رونمایی شد.

سالاروند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان در این مراسم گفت: این کتاب ها با رویکرد آموزشی و ترویج فرهنگ حفاظت از تنوع زیستی و معرفی مواهب طبیعی استان نوشته شده اند.

سالاروند چاپ این کتاب ها را ادامه روند رو به رشد فرهنگ سازی زیست محیطی در استان لرستان دانست و بیان داشت: باید با تلاش مستمر فرهنگ زیست محیطی را در رفتار تک تک افراد جامعه نهادینه کنیم.

در ادامه با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان و سایر مسئولین شهرستانی در یکی از مدارس ابتدایی شهر ازنا، برنامه های محیط زیستی مانند نقاشی و مسابقه در خصوص محیط زیست به مناسبت هفته کودک و محیط زیست برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =