جانمایی هوشمندسازی پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا بزودی

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از جانمایی هوشمندسازی پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا بزودی خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،جانمایی هوشمندسازی پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا با حضور علی سالاروند مدیرکل، سپهوند معاون توسعه و مدیریت منابع و بستامی رئیس امور اداری و پشتیبانی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان طی بازدید میدانی در ارتفاعات پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا صورت پذیرفت و با پیگیری‌های صورت گرفته و رفع موانع اجرایی این مهم در کمتر از یک ماه آینده انجام خواهد شد.

در این جلسه علی سالاروند با اعلام این خبر گفت : هوشمندسازی پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا بخشی از طرح هوشمندسازی مناطق تحت مدیریت استان هست که از طریق دوربین‌های نظارتی با کیفیت 4k و قدرت زوم بسیار بالا در این پناهگاه امکان پایش آنلاین وضعیت حیات وحش، حریق عرصه‌های احتمالی و تخلفات محیط زیستی را فراهم می‌نماید.

سالاروند ادامه داد : پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا با وسعتی حدود ۲۵ هزار هکتار، منطقه ای زیبا با آب و هوای دلپذیر،دارای کوه‌های نسبتاً مرتفع و دره‌های عمیق، در شمال منطقه حفاظت شده اشترانکوه قرار گرفته که به دلیل همین ویژگی، دارای اقلیم متنوع شامل سرد کوهستانی در سفیدکوه کوچک و معتدل در سفیدکوه بزرگ می باشد. قوچ و میش وحشی از اصلی‌ترین گونه‌های حیات‌وحش این منطقه به شمار می‌روند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =