پناهگاه حیات وحش ازنا اصلی ترین ریستگاه قوچ و میش لرستان

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه تعدادی از روئسای ادارات ستادی از پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا بعنوان اصلی ترین زیستگاه قوچ و میش استان بازدید نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند به همراه تعدادی از روئسای ادارات ستادی این اداره کل از پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا بازدید نموده و ضمن بررسی وضعیت حفاظتی این منطقه، نحوه ساخت و آبرسانی به آبشخورهای این پناهگاه را مورد بررسی قرار دادند.

فتحی بیرانوند در این بازدید ضمن ابراز رضایت از روند ساخت و نگهداری و آبرسانی به آبشخورهای پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا، وجود این آبشخورها را جهت حفظ و افزایش جمعیت حیات وحش و ایجاد شرایط زیستگاهی مناسب برای آنها به خصوص در فصول گرم سال لازم و ضروری دانست.

پناهگاه حیات وحش ازنا اصلی ترین ریستگاه قوچ و میش استان

بازدید مدبرکل از پناهگاه حیات وحش ازنا

ایشان با اشاره به اهمیت بالای پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا بعنوان اصلی ترین زیستگاه قوچ و میش در استان لرستان،ساخت و مرمت 10چشمه آبشخور را از جمله اقدامات مناسب جهت حفاظت از حیات وحش این منطقه عنوان نمود.

ابراز رضایت مدیرکل از جمعیت حیات وحش

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان با ابراز رضایت از جمعیت حیات وحش در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا گفت:برنامه هایی از قبیل افزایش تعداد نیروی محیطبان، تلاش برای نصب سیستم پایش آنلاین و ایجاد پاسگاههای سیار در سطح منطق جهت افزایش ضریب حفاظت پناهگاه در دست اجرا می باشد که امیدواریم با اجرای این برنامه ها ضمن بالا بردن ضریب حفاظتی، شاهد افزایش بیشتر جمعیت حیات وحش در این منطقه باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =