مهر نوشت:

وزیر اطلاعات گفت: دانشجویی که روز گذشته در تهران ترور شد شخصیت هسته ای نبود.

حجت الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه جلسه امشب هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: این ترور کوری بود که در حال بررسی ان هستیم و هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی اضافه کرد: رضائی نژاد شخصیت هسته ای نبود و نباید بی جهت فضارا خاص جلوه داد.

وزیر اطلاعات با تاکید براینکه این ترور نقاط مبهم و کوری دارد که روشن نیست افزود: نحوه ترور سرویس های جاسوسی نشانه هایی دارد این مورد هنوز برای ما روشن نشده است تا بتوانیم نظر قطعی بدهیم.

وی تصریح کرد: اینکه پشت این ترور عوامل سرویس های جاسوسی بوده اند یا خیر هنوز به نتیجه نرسیده ایم و هر زمان به نتیجه رسیدیم اعلام خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات همچنین با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران ضربه های سخت و پی درپی در منطقه غرب کشور به گروهک تروریستی پژاک وارد کرده است اظهار داشت: این گروهک ازجانب غرب حمایت می شود و کشوری که مسئول پژاک در آنجا ساکن است باید پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: البته آنان در این زمینه در خواست اسناد کرده اند که ما در اختیارشان گذاشته ایم.

 مصلحی افزود: طبیعی است این گروهک که ضربات شدیدی خورده است اقدامات ایذایی و متقابلی صورت دهد اما آنها نمی توانند فعالیت گسترده ای کنند.

گفتنی است در ادامه عملیات تعقیب و مقابله با گروهک ‏تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و در پی برخورد خودروی حامل تعدادی از رزمندگان اسلام با مین، سرهنگ پاسدار عاصمی ‏و چند تن دیگر از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =