سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس می​گوید: داریوش رضایی​نژاد چهره نخبه علمی ترور شده، پژوهشگر حوزه برق و و الکترونیک بوده است.

کاظم جلالی در گفت​وگو با خبرآنلاین در پاسخ به اینکه آیا فرد ترور شده در روز گذشته نخبه هسته​ای بوده است، اظهار داشت: ایشان یک پژوهشگر صنعتی در حوزه برق و الکترونیک بودند که در عرصه تکنولوژی ماهواره​ای هم از وجود ایشان استفاده می​​شده است.

وی با بیان اینکه این ترور نشان می​دهد دشمنان با هر گونه پیشرفتی در ایران مخالف هستند، افزود: ما  امروز در حوزه​های مختلف پیشرفت کرده​ایم. گام​های مهمی را باید برداریم که یکی از گام​های مهم ما در حوزه ماهواره است و این ترور نشان می​دهد آنها در این حوزه​ها با پیشرفت ملت ایران مخالف هستند.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی پیام دیگر این ترور را  استیصال دشمنان دانست و افزود: ترور یک فرد آن هم به این شکل فجیع در حضور زن و فرزند، نشان می​دهد که دشمنان ما به استیصال رسیدند.

وی در پاسخ به اینکه فرد ترور شده آیا جزو چهره​هایی بوده است که باید مورد محافظت قرا می​گرفته، اظهار داشت: خیر ایشان جزو  نخبگان هسته​ای نبوده است و در حوزه برق مشغل کار پژوهشی بوده است.

عصر شنبه اول مرداد داریوش رضایی‌نژاد دانشجوی فوق لیسانس برق گرایش قدرت دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی در مقابل درب خانه‌اش در خیابان بنی‌هاشم تهران ترور شد.

در این اقدام تروریستی همسر و کودک این فرد نیز مصدوم شدند که هم اینک برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده‌اند.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =