۰ نفر
۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
منطقه گردشگری طیان دورود پاک سازی شد

با حضور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، محیط بانان و تشکل های مردم نهاد شهرستانهای دورود و ازنا منطقه گردشگری طیان دورود واقع در منطقه حفاظت شده اشترانکوه از وجود زباله پاکسازی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، تشکل های مردم نهاد شهرستانهای دورود و ازنا با همراهی و همکاری محیط بانان، با حضور علی سالاروند سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی، منطقه گردشگری طیان دورود واقع در منطقه حفاظت شده اشترانکوه از وجود زباله پاکسازی گردید.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در این برنامه پاکسازی با اشاره به نقش مهم و تأثیر گذار جوامع محلی و سمن های زیست محیطی بر استفاده از این ظرفیت عظیم در جهت حفظ محیط زیست تأکید نمود.

سالاروند حضور مستمر پرسنل حفاظت محیط زیست در بین مردم و جوامع محلی را مصداق فرهنگ سازی محیط زیستی دانست و بر احصاء مشکلات و رفع تعارضات با جوامع محلی به خصوص در حاشیه مناطق تحت مدیریت تأکید نمود.

وی گفت: حفاظت از محیط زیست امری همگانی است و باید جهت تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی از ظرفیتهای مردمی به خصوص در دولت عدالت محور و مردمی آیت اله رئیسی بیشترین استفاده و بهره را ببریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1615963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =