مهر نوشت:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تعیین شرط اصلاح طلبان ساختار شکن برای ورود به انتخابات مجلس نهم شبیه طنز است گفت: اصلاح طلبان اگر می خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند باید با صراحت از فتنه گران اعلام برائت کنند.

وی در گردهمایی اصولگرایان اظهارداشت: لکه سیاه و ننگی بر پیشانی جریان سیاسی موسوم به اصلاح طلب چسبانده شده و در ذهن مردم نقش بسته است. امروزاگر اصلاح طلبان می خواهند در انتخابات نهم مجلس شرکت کنند باید با صراحت از فتنه گران سال 88 و 78 اعلام برائت نمایند.

گزیده سخنان وی به این قرار است:

*‌ به افراد بد سلیقه، منحرف، دنیا خواه و ثروت دوست نباید اجازه داد به نعمت بزرگ ولایت فقیه لطمه بزنند و کارآمدی این جایگاه را تحت شعاع قرار دهند.

* انقلاب های رنگین که در برخی کشورهای تجربه و به نتیجه رسید، چندین بار درایران تجربه شد. در جریان انتخابات 88ۀ، در مراکز مطالعاتی غربی و آمریکایی با بودجه های هنگفت و با همکاری کارشناسان ضد انقلاب درصدد بومی سازی این توطئه ها متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی بودند، بدون علت نیست که ضد انقلاب برای نخستین بارعلیه جمهوری اسلامی از شعار الله اکبر و همچنین از رنگ سبز به عنوان یک رنگ مقدس نزد شیعیان استفاده کرد. از افراد و شخصیت های که روزی در خانواده انقلاب تعریف می شدند از نقاط ضعف این افراد به عنوان نیروهای نفوذ برای اجرای توطئه های خود استفاده کردند.

* جریان چپ ( اصلاح طلب) متاسفانه بعد از رحلت امام(ره) هیچ وقت رابط خود را با ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای تنظیم نکرد. این جریان بطور رسمی دنبال برگزاری یک رفراندوم قلابی بودند تا جمهوری اسلامی را تبدیل به جمهوری منهای اسلام کنند، از سراسر دنیا برای آنان هورا می کشیدند، کف می زدند و مورد حمایت رسانه ای قرار می دادند.

* این جریان یک بار شانس خود را برای براندازی انقلاب و نظام در سال 1378 امتحان کرد، یک هفته  تهران و برخی از شهرهای بزرگ به بهانه قانون مطبوعات در مجلس پنجم به آشوب کشیده شد. بعد از چند روز نا آرامی در تهران مشخص شد این افراد از دستگاه های رسمی کشور هدایت می شدند، شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهوری وقت تشکیل می شد اما به بسیجیان اجازه میدان نمی دادند.بعد از سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری در این مقطع، آحاد مردم وارد صحنه شدند و این بساط فتنه را جمع کردند.

* در مقطع حساس انتخابات سال 88 کاندیدای وقت ابتدا گفت: " هم اصول گرا و هم اصلاح طلب هستم " به تدریج پیچ را تند کرد و تمامی ارزش ها را زیر سئوال برد در نهایت رمز عملیات تقلب را بکار گرفتند و فتنه برپا کردند. در این مقطع حساس وقتی مقام معظم رهبری پرچم بصیرت افزایی را بلند کرد مردم در نهم دی ماه همین سال به ندای رهبری لبیک گفته و در نتیجه نقطه پایانی براین فتنه گذاشتند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =