حاج منصور ارضی به دردسر افتاد /حزب الله کرم ۱۰ کاندیدای امنا را حذف کرد /شائبه تخلف مالی دارند

رئیس هیأت اجرایی ائتلاف امنا گفت: رزما همانند بقیه اضلاع، محکم از لیست ۱۶ نفره دفاع می‌کند و هیچ دعوایی در امنا وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) تشکل انتخاباتی منسوب به الله کرم، با صدور بیانیه ای لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی با امنا منتشر کردند.

در بیانیه این حزب آمده است که به دلیل شائبه تخلفات مالی درباره برخی اعضای لیست امنا، رزما یک لیست جدید خواهد داد.

امنا: هیچ دعوایی وجود ندارد

در پی انتشار این بیانیه، آنگونه که ایرنا روایت کرده، محمدرضا میرشمسی رئیس هیأت اجرایی ائتلاف امنا، در حساب کاربری خود در ایکس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر انشعاب «رزما» از ائتلاف امناء نوشت: برخلاف شایعه مطرح شده مبنی بر عدم حمایت رزما از امناء به استحضار می‌رساند که ملاک تایید نامزدها در این ائتلاف تاییدیه از جانب شورای نگهبان و بررسی‌های دقیق امناء هستند و نه افراد کم‌اطلاع و رقبای بداخلاق.

وی تاکید کرد: رزما همانند بقیه اضلاع، محکم از لیست ۱۶نفره دفاع می‌کند و هیچ دعوایی در امنا وجود ندارد.

حذف ۱۰ نفر از لیست رزما!

از سوی دیگر پایگاه خبری شهردوست اعلام کرد: اختلاف در امنا بالا گرفت، رزما ۱۰ نفر را حذف کرد و از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به لیست خود افزود.

در ادامه این خبر آمده است: حال باید دید حاج منصور ارضی که از امنا حمایت کرده بود، باز هم حاضر است با ادعای رزما (الله کرم) درباره شائبه تخلفات مالی افراد این لیست، از آنها حمایت کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903569

برچسب‌ها