۶۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند/فوت ۱۹ نفر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۶۲۴ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان و بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۹۲۸ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۷۷ هزار و ۱۸۲ نفر،موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) یک هزار و ۵۳۰ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی  ۶۲۴ نفر گزارش شده است.

تعداد ۱۹۸ هزار و ۸۹۲ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده است و ۱۵۵بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

در حال حاضر یک هزار و ۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند که از این تعداد ۱۸۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند.

ترخیص ۱۸۸ بیمار بهبود یافته از بیمارستان

 در این بازه زمانی ۱۳۳ هزار و ۷۸۸ نفر بهبود یافتند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۸۸ نفر بوده است.

 ۱۱ هزار و ۳۵۶ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۴۹۸ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

 در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) ۱۶ مورد از آمار مرگ‌ومیر بیماران قطعی به کرونا اعلام شده و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز سه نفر گزارش شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =