واریز بیش از ۲ میلیارد تومان کمک‌هزینه به حساب دانشجویان و دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال وبختیاری

معاون فرهنگی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه به حساب دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فروزان لطفی‌پور ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر بیان کرد: ۱۳ هزار و ۸۶۰ دانش‌آموز و ۱۱۴۷ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره‌های تحصیلی کمک‌هزینه تحصیلی(برای دانش‌آموزان) و کمک‌هزینه شهریه(برای دانشجویان و طلاب علوم دینی) دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: دانشجویان پس از ثبت‌نام با ارائه مدارک لازم به این نهاد طبق دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌ها از خدمات شهریه در هر نیمسال تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

لطفی‌پور با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان تحت حمایت اضافه کرد: دانشجویان می‌توانند در هر مقطع تحصیلی ۵ تا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت دریافت کنند.

وی با قدردانی از کمک‌های مردم نوعدوست استان طی سال گذشته و ایجاد زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تصریح کرد: ارائه این خدمات بدون کمک و مساعدت نیکوکاران و مؤسسات خیریه امکانپذیر نیست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =