مرضیه وحید دستجردی مهمان امروز جلسه علنی مجلس بود تا درباره وضعیت بهداشت به مجلس گزارش دهد. پیش از او برخی نمایندگان به ایراد سخن پرداختند.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا مرندی نماینده تهران در سخنانی  در حضور وزیر بهداشت در مجلس، از جهل به حوزه بهداشت گلایه کردو گفت: البته جای سپاسگذاری است که سیاست​های کلی نظام توسط رهبری در این زمینه در برنامه پنجم توسعه مورد تاکید قرار گرفت.

او که می​گفت وزیر بهداشت مورد تایید کمیسیون بهداشت است، از او خواست تا همه تلاشش را برای اجرای قانون برنامه پنجم به کارگیرد و شبکه​های درمانی در سراسر کشور را بهبود ببخشد. چرا که این شبکه اقتصادی​ترین و جامع​ترین شیوه ارائه خدمات سلامت به آحاد مردم است که ایران را در تمامی دنیا، رشک برانگیز کرده است.

وزیر اسبق بهداشت و درمان، از ادغام آموزش و درمان در وزارت خانه تحت مدیریتش نیز به عنوان یکی از ویژگی​های ایران در جهان سخن گفت و بر لزوم گسترش این امر تاکید کرد و گفت: تمام بخش​های آموزشی و بازرگانی باید از وزیر بهداشت در آموزش دانش آموزان و دانشجویان و واردات محصولات دستور بگیرند.

مرندی که می​گفت تخصیص بخشی از مسئولیت​های وزارت بهداشت، به وزارت رفاه، پاسخگویی به مجلس را کم کرده است خواستار بازگرداندن آن به وزارت بهداشت شد و افزود: برای کمک به مناطق محروم هم باید شبکه بهداشت درمانی را گسترش دهیم.

/2945

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    واسه اینکه خانم وزیر بهداشت وزارت رفاه رو هم مثل وزارت به اصطلاح بهداشت نابود کنه؟؟