مروری بر اخبار حوادث ایران در سه شنبه 24 خرداد 1390

اغفال زنان و دختران با وعده ازدواج دروغین در جزیره کیش 
سایت پلیس نوشت: کلاهبرداری که با ترفند ازدواج دروغین، دختران جوان و مطلقه را به دام می انداخت در جزیره کیش دستگیر شد.
سرهنگ حسین ثقفی، رئیس پلیس آگاهی کیش گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی که با اغفال دختران جوان و مطلقه اقدام به سوء استفاده می کرد موضوع در دستور کار ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کیش قرار گرفت. 
ثقفی با بیان این مطلب که این کلاهبردار با دادن وعده های دروغین تحت عناوین مختلف مبالغی را از دختران جوان و مطلقه اخذ و سپس متواری می شده است، اظهار داشت: طی تحقیقات گسترده پلیسی محل اختفای این فرد در یکی از کلوپهای دریایی کیش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده دستگیر و جهت تحقیقات تخصصی به مرکز دلالت داده شد.  
در تحقیقات تخصصی متهم با نام "رحیم - الف"لب به اعتراف گشود و گفت تنها از یکی از طعمه های خود مبلغ دویست میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود که شاکی شناسایی شده و تحقیقات در خصوص شناسایی سایر شکایت های احتمالی ادامه دارد.

صفحه فیس‌بوک «یاران سردار احمدی مقدم» ارتباطی با فرمانده نیروی انتظامی ندارد 

ایسنا نوشت: مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «صفحه «یاران سردار احمدی مقدم» در فیس بوک ارتباطی با فرمانده نیروی انتظامی ندارد.»
در این اطلاعیه آمده است: « صفحه یاران سردار احمدی مقدم در فیس بوک ارتباطی با فرمانده نیروی انتظامی نداشته و هرگونه مواضع نیروی انتظامی و فرمانده ناجا از طریق مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی و سایت پلیس به اطلاع عموم خواهد رسید.»

سد خمیران قربانی گرفت 

واحد مرکزی خبر نوشت: آشنا نبودن به فنون شنا جوانی 22 ساله را در دریاچه سد خمیران تیران کرون قربانی بی احتیاطی کرد. این جوان روستایی که دیروز در این دریاچه درحال شنا بود به علت تسلط نداشتن به فنون شنا در دریاچه فرو رفت. با وجود اینکه خانواده این جوان پیش از رسیدن امدادگران وی را از دریاچه بیرون کشیدند اما تلاش آنان و امدادگران برای بازگشت مجدد وی به زندگی نتیجه بخش نبود.
این چهاردهمین قربانی سد خمیران در 5 سال گذشته است. سد خمیران در 55 کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.

بازداشت والدین کودک آزار

فارس نوشت: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی گفت: گزارش مبنی بر آزار کودک به دستگیری والدین توزیع کننده مواد مخدر در تبریز انجامید.
صمد فرامرزی اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله و برابر اعلام دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان بی‌سرپرست استان مبنی بر آزار و اذیت کودکان به نام‌های سالار و سحر توسط پدر و مادرشان، موضوع در دستور کار قرار گرفت. گزارش‌های واصله حکایت از فعالیت افراد مذکور در امر نگهداری و تولید مواد مخدر نیز داشت.با انجام پیگیری لازم و اخذ مجوز ورود به منزل و بازرسی و تفتیش، ماموران انتظامی به محل اعزام و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند. در بازرسی منزل فرد مورد نظر، مقادیری مواد مخدر به همراه چند مورد اقلام تولید مواد مخدر کشف و ضبط شد. متهمان به هویت‌های «علی- ا» و «ز-ا» دستگیر شده و به همراه اموال و مواد ضبط شده تحویل مقامات قضایی شدند.

دستگیری« قاسم لبو» در جنوب شرق پایتخت

ایسنا نوشت: یکی از اراذل و اوباش در جنوب شرق پایتخت توسط پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد. سرگرد امیر هوشنگ امیری، رییس کلانتری 159 بی‌سیم درباره جزییات این خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران کلانتری159 طی چند روز گذشته با کسب چندین مورد گزارشات مردمی مبنی بر ایجاد شرارت توسط یکی از اراذل و اوباش به نام « قاسم» معروف به « قاسم لبو» در جنوب شرق پایتخت وارد عمل شدند. ماموران با اطمینان از صحت خبر و با انجام کارهای اطلاعاتی منزل متهم را در خیابان شوش شناسایی کردند.
امیری با بیان این که پلیس ضمن کسب مجوز قضایی به منزل متهم مراجعه کرد، افزود: متهم زمانی که ماموران را مشاهده کرد با همکاری خانواده‌اش قصد فرار داشت اما با شلیک چند تیر هوایی توسط پلیس دستگیر شد. پس از انتقال متهم به کلانتری در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری شرارت، ایراد ضرب و جرح، شرب خمر، اخلال در نظم عمومی، تهیه و توزیع مواد مخدر و زورگیری است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون متهم دارای پنج شاکی خصوصی در ارتباط با شرارت است، اظهار کرد: این متهم به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.
56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 157273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فضول باشی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    0 0
    زنان مطلقه و دختران جوان در جزیره کیش چیکار میکردن اونوقت ؟ راستی اینو شنیدی اگر کسی تخم باد بکاره طوفان درو میکنه؟ خوب دختره واسه مهریه زن یه ببو گلابی شده و بعدش هم طلاق و مهریه و جزیره کیش و عشق و حال که اینار میخوره به پست یه لبو گلابی که اونم کام دل رو میگیره و پول باد آورده رو هم بالا میکشه . باید بگم امثال این لبو گلابی زیادن. نوش جونشون