مروری بر اخبار حوادث روزنامه های ایران در دوشنبه 21 آذر 1390

جعل عقد نامه برای انتقام از دختر مورد علاقه

روزنامه همشهری نوشت: مدیرعامل یک شرکت وقتی متوجه شد کارمندش قرار است با مرد دیگری ازدواج کند برای انتقام‌جویی از او دست به جعل عقد نامه زد.
چندی پیش دختر جوانی به شعبه اول دادسرای منیریه تهران رفت و از مدیرعامل یک شرکت خصوصی به اتهام مزاحمت شکایت کرد. وی به بازپرس مکرمی گفت: چند ماه در یک شرکت بازرگانی کار می‌کردم تا اینکه متوجه رفتارهای مرموز مدیرعامل شرکت شدم. او به هر بهانه‌ای با من تماس می‌گرفت و درباره مسائل کاری صحبت می‌کرد. بعضی اوقات هم برایم پیامک‌های عاشقانه می‌فرستاد. از آنجا که او مدیرعامل شرکت بود، از این کارش حسابی نگران شده بودم. ابتدا می‌خواستم از کار کردن در آن شرکت انصراف دهم اما کارم را دوست داشتم و از طرفی با حقوق آن، خرج زندگی‌ام را می‌دادم. برای همین تصمیم گرفتم با مدیرعامل صحبت کنم و از او بخواهم که دیگر برایم پیامک نفرستد. چند روز بعد برایش پیامکی فرستادم و از او خواستم که دست از سر من بر دارد و دیگر برایم مزاحمت ایجاد نکند اما این مرد مدعی شد که به من علاقه‌مند شده و حتی پیشنهاد ازدواج داد. وقتی حرف‌های مدیرعامل را شنیدم، بدجوری شوکه شدم. من به مرد دیگری علاقه داشتم و قرار بود که با هم ازدواج کنیم. برای همین تصمیم گرفتم دیگر سر کار نروم. وقتی به مدیرعامل شرکت گفتم که استعفا می‌دهم، وی قول داد که دیگر مزاحمم نشود و من هم تصمیم گرفتم به کارم ادامه دهم اما مدتی بعد اتفاق دیگری افتاد.
دختر جوان گفت: چند ماه از کارم در شرکت موردنظر می‌گذشت که مرد مورد علاقه‌ام به خواستگاری‌ام آمد و با هم قرار ازدواج گذاشتیم. وقتی مدیرعامل شرکت این موضوع را فهمید، خیلی عصبانی شد و از همان روز پیامک‌های تهدیدآمیزش را شروع کرد. او تهدیدم می‌کرد که اگر ازدواج کنم آبرویم را می‌برد و می‌گفت باید این ازدواج را به هم بزنم. من به خاطر زندگی‌ام و اینکه دردسر درست نشود استعفا دادم و از شرکت بیرون آمدم تا اینکه متوجه شدم مدیرعامل شرکت با نامزدم تماس گرفته و با هم قرار ملاقات گذاشته‌اند. در این قرار ملاقات، وی با نشان دادن یک عقدنامه جعلی، به نامزدم گفته که مرا به عقد موقت خودش درآورده و همین مسئله باعث شد که رابطه من و نامزدم خراب شود. من هم که دیگر نمی‌توانستم این وضعیت را تحمل کنم، برای شکایت به دادسرا آمدم.
بازپرس مکرمی، پس از شنیدن اظهارات دختر جوان دستور احضار مدیرعامل شرکت را صادر کرد. همزمان تیمی از ماموران پلیس نیز ماموریت یافتند در خصوص سوابق این مرد تحقیق کنند. در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد مدیرعامل جوان یک مجرم سابقه‌دار است که پیش از این هم به اتهام حمل شیشه دستگیر شده، ماموران متوجه موضوع مهم دیگری هم شدند. تحقیقات حاکی از آن بود که یکی از بستگان نزدیک مدیرعامل جوان، صاحب یک دفترخانه است و این مرد از طریق وی توانسته یک عقد نامه جعلی تهیه کرده و برای دختر مورد علاقه‌‌اش پاپوش درست کند.
با این اطلاعات، مرد جوان دستگیر شد و وقتی فهمید راز جعلی بودن عقدنامه فاش شده است، در بازجویی‌ها گفت: به خاطر علاقه‌ای که به کارمند شرکتم داشتم، دست به جعل عقد‌نامه زدم تا نامزدی او را به هم بزنم. وی ادامه داد: من این دختر را دوست دارم و در مدتی که او در شرکتم کار می‌کرد، میلیون‌ها تومان برایش هدیه و کادو خریدم. حتی هزینه سفرهایش را هم من پرداخت می‌کردم و به همین دلیل وقتی فهمیدم که قرار است با فرد دیگری ازدواج کند، عصبانی شدم و با این کار خواستم از وی انتقام بگیرم.
 

انبار بزرگ تابلوهای مسروقه در مشهد لو رفت

روزنامه خراسان نوشت: ماموران کلانتری آبکوه مشهد طی یک عملیات پلیسی موفق به کشف انبار بزرگ تابلوهای مسروقه شهرداری و راهنمایی و رانندگی شدند. ماموران کلانتری آبکوه مشهد در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر این که فردی اموال مسروقه را در یک انبار بزرگ واقع در منطقه خین عرب نگهداری می کند، برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند. بررسی های غیرمحسوس آنان در محل، نشان داد فردی که تعداد زیادی تابلوی عناوین خیابان ها و تابلوی راهنمایی و رانندگی را در این مکان نگهداری می کند، از متهمان سابقه دار است که قبلا نیز به اتهام مالخری دستگیر شده است. با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران انتظامی ظهر روز گذشته به دستور سروان بهرام زاده (رئیس کلانتری آبکوه) و با هماهنگی مقام قضایی این مکان را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه تعداد زیادی تابلوهای فلزی و صندوق های صدقات کشف و ضبط شد. متهم این پرونده که برای بازجویی به کلانتری منتقل شده بود مدعی شد تابلوها را از کارگر یک سازمان خدماتی خریداری کرده است.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    21 1
    درموردجعل عقد نامه برای انتقام از دختر مورد علاقه چرا دختر ملیون ها هدیه را قبول کرد وقتی میدونست هدیه دل بستن به وجود می اورد و بعدا انتظار داشته بزنه زیرش
  • حیدر IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    2 0
    هدیه وپول میلیونی از مدیر بیچاره!!عشق به دیگری!!!!رسمش نبود خانم محترم!بیخود میکردی هدیه رو قبول میکردی!!