ایبنا نوشت:

مهدی قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روانشناسی کتابی با عنوان «غول‌های روانشناسی خودیار» را به فارسی ترجمه کرده که به‌زودی روانه بازار نشر می‌شود. این کتاب شرح حال 50 صاحب‌نظر حوزه روانشناسی خودیاری را در بر می‌گیرد. قراچه‌داغی درباره این اثر گفت: کتاب «غول‌های روانشناسی خودیار» اثر تام باتلر، شرح حال و نظریات 50 روانشناس بزرگ دنیا در حوزه خودیاری است.

وی افزود: روانشناسی خودیار یکی از شاخه‌های علم روانشناسی و معتقد به درمان مشکلات و اختلالات افراد بدون نیاز به مراجعه روانپزشک و مشاور است؛ براساس این نوع روش درمانی افراد با مطالعه کتاب می‌توانند ذهن خود را از افکار مزاحم خالی و راحت‌تر زندگی کنند.

قراچه‌داغی تصریح کرد: از جمله معروف‌ترین روانشناسان خودیار مطرح در کتاب می‌توان به دیل کارنگی، جان گری، اسکات بک، دی‌پارک چوبرا، آنتونی رابینز و ماکس ولمارکز اشاره کرد.

وی افزود: هر یک از چهره‌های مطرح در این کتاب دارای آثار متعددی در حوزه روانشناسی‌اند.

قراچه‌داغی درباره دیگر اثر در دست انتشار خود گفت: رمان روانشناسی «دسته‌گلی برای آلجرنون» سرگذشت یک موش آزمایشگاهی است که پس از عمل جراحی مغز قادر به فعالیت‌های ذهنی نظیر انسان است. این اثر در 200 صفحه به زودی از سوی انتشارات آسیم منتشر خواهد شد

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =