برای انتخاب شغل چه برنامه ای دارید؟ با چه کسی ازدواج می کنید؟ کجا زندگی خواهید کرد؟ چقدر درس خواهید خواند؟ می خواهید امروزتان را چگونه بگذرانید؟ و بلاخره سوالی که از همه پرسش ها مهم تر است: چه کسی خواهید شد؟ یگانه آزادی راستینی که هر یک از ما در زندگی داریم آزادی انتخاب است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «شما انتخاب می کنید» با زیر عنوان امروز برای باقیمانده روزهای خود تصمیم می گیرید نوشته جان. سی. مکسول با ترجمه مهدی قراچه داغی در 129 صفحه با قیمت 2200 تومان از سوی انتشارات پیکان منتشر شد.

 

ناشر در معرفی این کتاب آورده است: «زندگی از مجموعه گزینه هایی تشکیل می شود. برای انتخاب شغل چه برنامه ای دارید؟ با چه کسی ازدواج می کنید؟ کجا زندگی خواهید کرد؟ چقدر درس خواهید خواند؟ می خواهید امروزتان را چگونه بگذرانید؟ و بلاخره سوالی که از همه پرسش ها مهم تر است: چه کسی خواهید شد؟ یگانه آزادی راستینی که هر یک از ما در زندگی داریم آزادی انتخاب است. مهم ترین انتخاب این است که به چه کسی تبدیل خواهیم شد. در این کتاب به اقداماتی اشاره شده است که به کمک آن ها می توانید به کسی که دوست دارید تبدیل شوید. همه روزه در یک یا چند زمینه مهم باید دست به انتخاب بزنید. ممکن است تصمیماتی که می گیرید به ظاهر کوچک و کم ارزش باشند، اما وقتی این تصمیمات روی هم می روند جریان و مسیر زندگی شما را مشخص می سازند. می توانید مسیر بالندگی را انتخاب کنید.»

 

نگرش انتخاب کردنی است، منش انتخاب کردنی است، ارزش ها انتخاب کردنی هستند، انضباط شخصی انتخاب کردنی است، تعهد انتخاب کردنی است، اموزش پذیری انتخاب کردنی است، ابتکار انتخاب کردنی است، اشتیاق انتخاب کردنی است، شجاعت انتخاب کردنی است، مسئولیت انتخاب کردنی است، رشد انتخاب کردنی است، روابط انتخاب کردنی هستند، تشویق انتخاب کردنی است، خدمتگزاری انتخاب کردنی است و عشق انتخاب کردنی است از مطالب این کتاب است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =